Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Kwart Britten heeft seksfoto’s op mobiel

Gestart door Iwan, 23 februari 2012, 15:25:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
Kwart Britten heeft seksfoto's op mobiel

Ruim een kwart van de Britten heeft seksfoto's of –video's van hun partner op hun mobiele telefoon staan.
Misschien nog opmerkelijker: eenderde van hen deelt deze intieme afbeeldingen met vrienden.

Ook als de foto's en video's niet bewust gedeeld worden blijven ze mogelijk niet privé,
want 65 procent worden bewaard op telefoons die niet zijn afgesloten met een PIN.
Dat blijkt uit een onderzoek van GoodMobilePhones.co.uk onder bijna 2000 Britten.

Twaalf procent van de ondervraagden geeft toe sexy foto's van ex-partners op hun mobiel te bewaren.
Van de respondenten die nooit een intieme foto of video hebben gemaakt met hun telefoon,
overweegt 38 procent dit in de toekomst wel te gaan doen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik heb wel eens een foto op mijn telefoon gekregen van Linda (starlight), die heb ik meteen verwijderd
omdat oa mijn nichtje ook regelmatig mijn telefoon heeft. Mijn sms-jes leest ze niet, dus die kan ik er
wel op laten staan, maar de foto's die ik op mijn telefoon heb staan bekijkt ze wel eens, met toestemming.
En ik wil niet het risico lopen dat iemand 'perongeluk' een foto ziet die niet voor hen bedoeld is.

Op de foto van Linda zag je trouwens niet zoveel, alleen haar buik en stukje van haar bovenbenen.
Heb toen ook maar niet een soortgelijke foto teruggestuurd, want kreeg hem toen ik op mijn werk was.  ;D

Als ik zo'n foto van mijn vriendin op mijn telefoon had staan zou ik die dus echt niet delen met mijn vrienden,
zoiets vind ik te privé om met anderen te delen. En bovendien ben ik te egoïstisch om zulke foto's te delen.  :wwx:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."