Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat Ga Je Doen Dit Weekend??

Gestart door herjoajax, 9 mei 2007, 16:04:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

carola

Werken en zondag na het werk naar onze fc die een thuiswedstrijd tegen ajax hebben. Mijn mannetje heeft morgen en maandag vrij, ik maandag extra dag vrij

Kattenhuis

Wat dingetjes in huis doen en relaxen. Dinsdag t/m donderdag werken en dan weer een lang weekend.

Iwan

Als het weer meezit wil ik morgen (zondag) naar mijn moeder omdat het dan Moederdag is.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Zo veel mogelijk rustig aan doen. Moet boodschappen halen en misschien een x rustig fitnessen. Ben nog herstellende van een virus waar ik maar lastig van af kom.

Iwan

Morgen naar mijn moeder en zondag weet ik nog niet, misschien een eindje rijden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vrijdagmiddag mijn broer ophalen en naar mijn moeder brengen.
Zaterdagmiddag heb ik bardienst in het dorpshuis
Zondag naar mijn zus voor haar verjaardag.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Verder met wat inrichten in huis. Moet o.a. de meeste geluidsapparatuur nog aansluiten en dingen in de slaapkamer opruimen en in kasten doen. Langzaam maar zeker komt de boel op orde na mijn verhuizing.

Sugamilk

In principe hebben we met vrienden afgesproken, maar is de vraag of dat door kan gaan, omdat mijn vriendin ziek is. Anders gaan we met de kids naar opa en oma. :) Verders niet gek veel plannen, ben nog herstellende van een flinke blaasontsteking.

Iwan

Ik ga morgenochtend meehelpen met het opknappen/schoonmaken van de begraafplaats hier in het dorp.
's middags de tour kijken en 's avonds naar mijn moeder om daar te eten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Het weekend is alweer bijna voorbij, dus niet veel meer. :-)

Kattenhuis

Komend (lang) weekend ga ik in huis wat klussen doen. Moet sinds mijn verhuizing van vorig jaar nog 1 en ander doen.

Sugamilk

Weekend is alweer bijna om, maar ga vanmiddag nog de F1 kijken! Vanavond komen de kindjes thuis, en komt mijn date.

Iwan

Gisteren heb ik mijn broer opgehaald, die was het weekend bij mij, en voetbal gekeken.
Vanmiddag naar mijn moeder en daar Formule 1 kijken en mijn broer weer terugbrengen naar zijn huis vanavond.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Formule 1 en Tour de France kijken. Verder vanavond en zondag fitnessen. Verder zie ik wel.

Sugamilk

F1 kijken, en lekker rustig aan doen, beetje bij de vriend e.e.a. opruimen nog

Weekend erna gaan we een dagje naar slagharen

Kattenhuis

Wat boodschappen halen, wat dingen in huis doen en fitnessen. Verder zie ik wel.