Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Jouw deurbeleid.

Gestart door Iwan, 25 februari 2010, 11:14:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Wie laat jij allemaal binnen in je huis?

Iedereen is welkom in mijn huis.
10 (66.7%)
Niemand is welkom in mijn huis.
0 (0%)
Mensen die ik ken laat ik alleen binnen.
2 (13.3%)
Goede vrienden/vriendinnen laat ik alleen binnen.
1 (6.7%)
Mensen waarvan ik weet dat ik ook in hun huis welkom ben laat ik binnen.
0 (0%)
Anders, namelijk......
2 (13.3%)

Totaal aantal stemmen: 14

Iwan

Is iedereen zomaar welkom bij jou in huis of laat je niet zomaar iedereen binnen?
Laat jij iedereen die bij je voor de deur staat zomaar binnen
of bv alleen mensen die je kent of die vrienden/vriendinnen van je zijn?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

bij ons is iedereen welkom

Iwan

Ik laat over het algemeen iedereen binnen die bij mij voor de deur staat
of ik moet die persoon kennen en weten dat het geen goed idee is om die persoon binnen te laten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Op zich is iedereen welkom in mijn huis.
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

gjk

Bij mij is ook iedereen welkom! ;)

carola

iedereen is welkom bij ons  :)

Goitske

Ik laat zeker niet iedereen binnen, voor bekenden is het hier open huis en kom maar binnen vallen wanneer je wilt maar bijv gluurbuuf zoals ik en mn buurvrouw eentje hier op de buurt noemen laat ik echt niet binnen tenzij er echt wat is. Verder vreemden laat ik niet binnen je hoort vaak genoeg rare verhalen, vooral op vreemde tijdstippen dan laat ik niet zomaar iedereen binnen en doe ook niet open dan.
Ik woon aan de rand van Apeldoorn en voel me echt niet onveilig hier maar dat is gewoon even goed je verstand gebruiken

DonWoozy

ik zie dat ik getyped heb dat iedereen welkom is maar dat klopt natuurlijk niet volledig hè :p

Sugamilk

Mensen die ik ken zijn welkom, inbrekers uiteraard niet whahaha

carola

familie en vrienden van ons, en gj zijn collega´s met hun gezinnen zijn welkom hier, maar onbekende hou ik bij de deur laat niet iedereen zomaar binnen en vooral niet savonds

Droopy

Eigenlijk alleen vrienden en familiezin welkom, en dan ook alleen met aankondiging vooraf.
Hou niet zo van mensen over de vloer.

Peaches

We hebben een sticker bij de bel, dat collectanten en colporteurs etc niet welkom zijn. Verder laat ik ook niet iedereen binnen als mijn vriend niet thuis is en er komt iemand voor hem. De meesten stuur ik weg en komen later maar terug. Een enkeling mag hier binnen wel wachten. Dat gebeurt gelukkig niet vaak, meestal heeft ie het wel goed afgestemd met de visite.