Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Slaapkamer

Gestart door Margje, 7 januari 2012, 17:34:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Margje

Als je kon kiezen en natuurlijk uitzinnig veel geld kon uitgeven hoe zou je slaapkamer eruit zien? Eventueel met plakplaatjes/foto's?

Iwan

Ik zou mijn slaapkamer wat groter/ruimer willen hebben en wat lichter, dus ook sowieso een ander behangetje erin.
Ook zou ik graag, is nu niet mogelijk, 2 stoelen in de slaapkamer willen hebben, oa om mijn kleren op te leggen
wanneer ik zelf in bed lig. En een waterbed lijkt mij wel grappig, maar daar heb ik geen ervaring mee,
misschien dat ik dat ook wel helemaal niets vindt.  :P
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Och ik heb eens op een waterbed gelegen maar doe mij maar een gewoon bed :)

Iwan



Citaat van: Margje op 31 januari 2012, 20:02:21
Och ik heb eens op een waterbed gelegen maar doe mij maar een gewoon bed :)
Waterbed lijkt mij wel grappig, al lijkt het mij wel een nadeel als je het bed met iemand deelt die veel beweegd.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Als je een duurder waterbed hebt heb je daar geen last van.

Wij hebben zelf eentje gehad maar hebben zelf het onderhoud wat laten versloffen dwz de zak had regelmatiger in gevet moeten worden... als je een goedkope koopt krijg je een klotsende waterzak, maar je kunt stabiliteitsklasses kopen en natuurlijk ook elk een eigen waterzak. Die van ons lag eigenlijk direct stil als je er in ging liggen. Heb nu een heerlijke boxspring en ben er erg blij mee!

Mijn slaapkamer is net helemaal aangepakt en ben daar ontzettend blij mee! Heb nu compleet witte wanden, nieuwe kast die precies in de inham past die in de kamer zit (deuren moeten er nog ingezet worden), nieuwe laminaat vloer die nu door het hele huis ligt en een boxspring lekker rustige omgeving. Heerlijk zo min mogelijk rotzooi in de slaapkamer. Heb een klein krukje staan waar ik mijn kleren op klaar leg voor de volgende ochtend. Enige wat ik nog wil is een staande spiegel want deze kast heeft geen spiegeldeur meer dus is wel eens lastig

Kim

Hier hou ik van!













Ik hou van landelijk, romantisch!


Deze meubels hebben wij op de slaapkamer staan....
ALLES behalve landelijk en romantisch, hahaha!

Japser

Veel verschillende mannen dus, want je houdt van verschillende slaapkamers  :aur:

Kim

Het ging om de persoonlijke smaak van slaapkamer Jasper!  *A
En misschien slaap ik wel alleen in die kamers?  ;)

Margje

Zoiets als onderstaand maar dan een beetje aangepast (schilderij weg enzo) ;)

Iwan



Citaat van: Margje op  1 september 2013, 13:28:58
Zoiets als onderstaand maar dan een beetje aangepast (schilderij weg enzo) ;)
Erg mooi...
Als je nou je logeerkamer zo maakt... dan kom ik bij je logeren.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Citaat van: Iwan op  1 september 2013, 13:40:41


Citaat van: Margje op  1 september 2013, 13:28:58
Zoiets als onderstaand maar dan een beetje aangepast (schilderij weg enzo) ;)
Erg mooi...
Als je nou je logeerkamer zo maakt... dan kom ik bij je logeren.  ;D

Laat ik eerst met mijn eigen slaapkamer beginnen....;) Mag je ook komen logeren...(op de bank)