Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Vind jij het leuk om een kerstpakket te krijgen? of liever anders?

Gestart door Iwan, 25 november 2006, 18:55:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Vind jij het leuk om een kerstpakket te krijgen? of liever anders?

Ik wil graag een kerstpakket
11 (55%)
Ik wil liever het geld
3 (15%)
Ik prefereer dat het geld aan een goed doel wordt gegeven
0 (0%)
Anders, vertel..
6 (30%)

Totaal aantal stemmen: 13

Iwan

Dit jaar heb ik ook weer voor de VVV-bon  'gekozen'.
In een kerstpakket zitten toch altijd veel dingen die ik nooit gebruik.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ben benieuwd of ik dit jaar ook een kerstpakket krijg, denk het niet.....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Bij ons op het werk doen ze voor de 2de x een soort kerstmarkt Je krijgt muntjes en kun je zelf kiezen bij de kraampjes vind dat erg fijn. Vorig jaar oa het boek rudolphs cupcakes genomen tenminste iets waar ik wat aan heb en graag wou hebben
Marcel kreeg tot 2 jaar geleden echt super pakketten maja overnames van het bedrijf betekend ook slechtere pakketten.

Goitske

vind dat wel heel slecht dat je helemaal niks krijgt, vind het wel een stukje waardering naar je werknemers toe al is het iets kleins.

Met secretaresse dag bijv krijgen we officieel niks maar van de artsen krijgen we dan vaak wat leuks, het werk doet met de dag van de zorg dat iedereen smorgens begroet wordt met een croissantje en beleg staat pa de directeur uit te delen.
Sinterklaas krijgen we altijd een banketstaaf en oudjaarsdag krijgen de werknemers die werken oliebollen en appelflappen
Het zijn soms de kleine dingen die het doen

mary-kate

Wij hebben dit jaar nu ook voor de 2e keer dat je met nepgeld ingewisseld kan worden bij verschillende kraampjes. Je krijgt dan wel wat minder in spullen dan een kerstpakket maar je hebt dan wel wat je leuk vind en wat aan hebt.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Goitske

Citaat van: mary-kate op  9 december 2012, 08:41:54
Wij hebben dit jaar nu ook voor de 2e keer dat je met nepgeld ingewisseld kan worden bij verschillende kraampjes. Je krijgt dan wel wat minder in spullen dan een kerstpakket maar je hebt dan wel wat je leuk vind en wat aan hebt.

Het ligt er aan hoeveel het bedrijf in waarde geeft. Ik had vorig jaar 35 punten komt overeen met ongeveer 35 euro, mijn schoonzusje had 50 punten bij haar werkgever komt overeen met 50 euro en die hadden ook heel veel kraampjes. Hoop wel dat wij leukere kraampjes hebben of in elk geval de boekenkraam er weer staat want dan neem ik wel een boek lekker lezen of koken!

Lejah

Vandaag met 2 vriendinnen mee gedaan aan een actie van de Voedselbank.
We hebben met zijn 3-en zelf een kerstpakket samengesteld voor een gezin met lager schoolkinderen.
Dat was leuk en gaf een goed gevoel. Ivm budget hebben we maar met zijn 3tjes 1 pakket gemaakt.

Iwan



Ik heb mijn kerstpakket binnen.....  ;D


Inhoud:
  • Een fles Vlierbessenwijn
  • Een fles Limonadesiroop Valencia
  • Een Droge Worst
  • Een Spuitbus Slagroom
  • Een pak Chocolademelk
  • Een blik stevige Erwtensoep
  • Een pak Stroopwaffels
  • Een zak Chips
  • Een Kaasje
  • Een Suikerkoek
  • Een pakje Thee
  • Een pak Pannenkoeken mix
  • Een busje Poedersuiker
  • Een potje Honingmosterd
  • Een pot Keukenstroop
  • Een pakje Kerstchocolade
  • Een pakje Nougat
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

van mijn oude werkgever kreeg ik een oude jaars uitkering, maar kerstpakket vind ik ook altijd leuk, gj krijgt deze week zijn kerstpakket ben benieuwd wat er in zit, vorig jaar had hij een heel leuk pakket veel waarde en kortings bonnen en cupcake spul. Hoop dit jaar dat hij ook een leuk pakket krijgt. Hij wil liever zelf een 13e maand hebben

Kim

Wij kregen dit jaar een reep chocolade voor de kerst.....
Het gaat dan ook bagger met onze organisatie.
Vrijdag krijg ik waarschijnlijk definitief mijn ontslagbrief!  8*)

carola

Citaat van: Kim op 18 december 2013, 13:21:00
Wij kregen dit jaar een reep chocolade voor de kerst.....
Het gaat dan ook bagger met onze organisatie.
Vrijdag krijg ik waarschijnlijk definitief mijn ontslagbrief!  8*)

@ Kim, dat is nooit leuk zo`n bericht te krijgen vlak voor kerst

Lejah

Wij krijgen morgen ons kerstpakket, ben erg benieuwd!

Maandag ga ik samen met mijn kinderen een kerstpakket klaarmaken voor de voedselbank.
Al was het maar uit dank dat dat ons tot nu toe bespaard is gebleven.
Maar serieus, op die manier geniet ik toch meer van mijn eigen kerst en mijn  eigen pakket.
(ook al moet ik er zelf wel wat voor laten staan)

Iwan

Ben benieuwd van wie ik dit jaar een kerstpakket krijg....
Het bedrijf waar ik voor werk, het bedrijf waar ik gedetacheerd ben
en misschien ook nog wel van het bedrijf waar ik heb gewerkt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

GJ krijgt elke jaar kerstpakket, hij heeft het ene jaar een leuker kerstpakket dan het andere jaar. Ik vond kerst pakket ook altijd leuk om te krijgen

liezie

Wij geven geen geld aan kerstcadeautjes, wij sparen liever onze centjes voor wanneer we het nodig hebben.
Kerst is voor ons gewoon gezellig samen zijn, een lekker hapje eten... 

Iwan

Citaat van: liezie op  1 december 2014, 19:51:55
Wij geven geen geld aan kerstcadeautjes, wij sparen liever onze centjes voor wanneer we het nodig hebben.
Kerst is voor ons gewoon gezellig samen zijn, een lekker hapje eten...
Kennen ze dat eigenlijk in België, een kerstpakket? Dat je van je werkgever een presentje krijgt rond de kerstdagen?
Meestal een grote doos met etenswaren waar je de meeste van weggooit of weggeeft aan vrienden/familie.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Kerstpakket die ik gekregen heb aan mijn moeder gegeven, zat niet veel in wat ik lekker vindt.
(alleen de kerstrolletjes, slagroom en jam heb ik zelf gehouden)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy


attje

Krijg net als vorig jaar geen kerstpakket. Daar heeft het bedrijf waar ik werk geen geld voor.
De intentie is wel dat het kerstpakket weer terug komt als het weer wat beter gaat met het bedrijf.
In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

carola

ik krijg geen kerstpakket, gelukkig gj wel, hij heeft dit jaar ook een leuk pakket gekregen