Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Sauna

Gestart door Iwan, 25 november 2006, 19:28:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

mary-kate

Er loopt daar zo'n griezel rond die irriteerd iedereen blijkbaar, vooral vrouwen. Hij houd daar de tuin bij inruil ervoor de sauna te gebruiken. Ik lag in de 60 gr. en hij kwam erbij liggen. Dat is een kleine sauna en hij ging op de bovenste liggen op zijn zij met z'n ding tussen z'n benen en met zijn kop precies in mijn lig richting dus hij deed alsof hij de ogen dicht had maar ondertussen zat hij me gewoon te begluren. Ik vond dat zo irritant, niemand ligt in de sauna op zijn zij. Ik voelde me zo aangerand met kijken dat ik meteen weg ging. Zo hoor je daar niet te doen en later nog rare opmerkingen te maken ik hou daar niet van ik voelde me zo vies en bang worden dat ik er niet meer heen ga. En je kunt daar niks van zeggen wand zoals ik al zei die vent helpt daar mee met dingen dus die word de hand boven het hoofd gehouden. Dat is alleen maar in hun nadeel wand zo verlies je klanten. Ik kom daar voor de ontspanning en niet voor andere zaken wand dan had ik wel een andere afslag genomen.

Het kan best leuk zijn zo'n sauna bezoek. Eerst lekker ontspannen daarna relaxt wat drinken dan weer de sauna in maar gewoon op je gemak zonder haast of wat dan ook je moet er op je gemak voelen dan pas kan je ook ontspannen en dan is het heerlijk
Zwaluwhoeve ik heb er van gehoord maar nog nooit geweest. Het schijnt er goed te zijn. Ik zal er ook een keer heen gaan om uit te proberen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Vandaag ben ik voor het eerst naar de Sauna geweest... Was met een oud collega.
We zouden eerst naar de Zwaluwhoeve gaan, maar toen we onderweg waren zag ik op de bevestiging van de resevering
dat het vandaag badkleding-dag was in de zwaluwhoeve... Mijn collega wou dat niet, dus toen heeft hij de resevering
geannuleerd en zijn we naar De Bron in Tynaarlo gegaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Lejah op 25 november 2012, 14:31:36
Maar wat zitten jullie dan te doen tijdens die sauna?
Ik word gek van dat zitten en dat niets doen.
Ik zat meestal ook niet zo lang in de sauna omdat ik me dan ging vervelen,
liep mijn collega voornamelijk achterna zodat ik wat te praten had. Maakte ook wel praatjes met andere mensen in de sauna,
zodra ik mij verveelde ging ik eruit en ging ik even een rondje zwemmen of in mijn badjas buiten zitten om een sigaretje te roken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

het is niet mijn ding een sauna

Iwan

Citaat van: carola op 14 december 2013, 01:18:45
het is niet mijn ding een sauna
Waarom niet?
Wanneer het met het naakt zijn te maken heeft, er zijn ook speciale zwemkleding dagen in de meeste Sauna's.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Iwan op 18 september 2012, 12:07:52
Voor de mensen die wel eens naar de sauna geweest zijn of wel eens zouden willen...
Zouden jullie naar een sauna in de buurt gaan of dan liever een sauna die een eindje van je woonplaats ligt,
zodat de kans kleiner is dat je een bekende tegen komt?


Ik hoor om me heen namelijk allemaal mensen die naar de Sauna bij Nieuweschans gaan zodat ze geen bekenden
tegen zullen komen, maar als iedereen naar die sauna gaat om die reden lijkt me de kans juist groter dat ze
een bekende tegen zullen komen.
Ik zou het niet erg vinden om een bekende tegen te komen, mag ik hem of haar niet dan negeer ik hem/haar en blijf
ik uit zijn/haar buurt. Om een bekende naakt te zien, of dat een bekende mij naakt zou zien, bv een collega, daar zou
ik niet zo'n probleem mee hebben wanneer het in de sauna zou zijn. Je ziet dan immers elkaar naakt en het is op een plek
waar iedereen naakt is op dat moment. Als je daar als enige naakt rondloopt zal je vermoed ik wel verwijderd worden of
worden verzocht om een kledingstuk aan te doen.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vorig weekend zaten we een paar dagen in een huisje op een Landal park en in dat huisje zat ook een sauna.
Heb zondag heerlijk in die sauna gezeten, lekker warm terwijl er buiten sneeuw lag...
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: Iwan op 22 januari 2015, 10:12:47
Vorig weekend zaten we een paar dagen in een huisje op een Landal park en in dat huisje zat ook een sauna.
Heb zondag heerlijk in die sauna gezeten, lekker warm terwijl er buiten sneeuw lag...
Door de sauna in het vakantiehuisje heb ik zin om weer eens naar de sauna te gaan.
Denk alleen niet dat ik een van mijn vrienden mee krijg naar de sauna, dus dat wordt iemand anders zoeken....
Misschien dat mijn oud-collega binnenkort wel weer eens zin heeft om mee te gaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Citaat van: Iwan op 14 december 2013, 01:22:55
Citaat van: carola op 14 december 2013, 01:18:45
het is niet mijn ding een sauna
Waarom niet?
Wanneer het met het naakt zijn te maken heeft, er zijn ook speciale zwemkleding dagen in de meeste Sauna's.

nee heeft niet met naakt te zijn, hou er niet van. Ik zou het ieder geval niet lang vol houden

Nevyn

Ik hou van sauna en wellness. Als ik ga, ga ik ook altijd een hele dag en ik kan dan helemaal tot rust komen. Ik heb geen favoriete sauna, ik vind het juist leuk om nieuwe plekken te ontdekken.

Iwan



Citaat van: Nevyn op  6 februari 2015, 18:37:04
Ik hou van sauna en wellness. Als ik ga, ga ik ook altijd een hele dag en ik kan dan helemaal tot rust komen.
Ik heb geen favoriete sauna, ik vind het juist leuk om nieuwe plekken te ontdekken.
Gaat u gekleed of naakt naar de sauna?
We gaan gaan meestal een paar uur tot een halve dag.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Gekleed, maar ik wil binnenkort een keer naakt proberen.

Iwan



Citaat van: Nevyn op  6 februari 2015, 19:17:18
Gekleed, maar ik wil binnenkort een keer naakt proberen.
Ik heb nog nooit gekleed geprobeerd, maar lijkt me eerlijk gezegd niets om met (bad)kleding aan in de sauna te zitten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Nee lijkt mij ook niks om gekleed in de sauna te liggen dan zweet je nog harder volgens mij door je kleren
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan



Citaat van: mary-kate op  2 maart 2015, 13:28:58
Nee lijkt mij ook niks om gekleed in de sauna te liggen dan zweet je nog harder volgens mij door je kleren
Denk dat het harder zweten wel meevalt, maar kan me wel voorstellen dat bv je zwembroek nat van het zweet
wordt en dat lijkt mij dan weer niet echt aangenaam om daar in te zitten.  ;D

Ik wil naar de sauna .... wie gaat er mee en wanneer en waar gaan we?  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Op de sportschool is ook een sauna, maar daar ben ik (nog) niet in geweest...
Er zijn plannen om binnenkort met vrienden naar de sauna te gaan, wel gekleed dan.
En ik heb met de gedachten gespeeld om een sauna in mijn schuur te bouwen, nouja laten bouwen.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Ik ga 5 augustus naar de sauna in nijmegen met een vriendin.

Iwan



Citaat van: Sugamilk op 29 juli 2015, 21:38:20
Ik ga 5 augustus naar de sauna in nijmegen met een vriendin.
In badkleding of in de blote billen?  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Helaas is het daar verplicht om badkleding te dragen en mijnn vriendin best wel preuts...

Iwan



Citaat van: Sugamilk op 29 juli 2015, 21:56:02
Helaas is het daar verplicht om badkleding te dragen en mijnn vriendin best wel preuts...
Ik zou met vrienden naar de sauna, maar het voorgesteld om er een dagje wellness van te maken, lijkt me leuker.
We zouden ook op een badkleding-dag gaan naar de sauna, ik ga liever zonder kleding in de sauna, maar was bang
dat wanneer ik die vriendinnen naakt zou zien dat ik dan een erectie zou krijgen, niet omdat ik omgewonden ben,
maar omdat ik ze ken. (heb ik ze ook verteld en snapten ze wel)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."