Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Docent vast voor ontucht met leerlinge

Gestart door Iwan, 28 februari 2007, 18:43:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

De politie in Breda heeft dinsdag een 29-jarige docent van een middelbare school aangehouden.
De man wordt verdacht van ontucht met een minderjarige leerlinge. Hij woont in Berkel-Enschot.
Dat heeft de politie woensdag gemeld.

Het schoolbestuur deed half januari aangifte bij de politie.

Daarop werd een onderzoek ingesteld en zijn diverse getuigen gehoord.
De verdachte is in verzekering gesteld en wordt vrijdag voorgeleid aan de rechter-commissaris.



Ã,©nieuwnieuws.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Als de beschuldigen blijken te kloppen moeten ze deze man nooit weer laten lesgeven.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Eric

Ik heb in mijn leven veel vrouwen meegemaakt die het slachtoffer zijn geweest van wat voor soort zedenmisdrijf dan ook.
Dit soort vrouwen zijn op een bepaalde manier voor de rest van hun leven beschadigd, het smerige tuig wat dit soort ellende aanricht mogen ze wat mij betreft publiekelijk ophangen.

Celine


Bo

Nooit meer les laten geven of in de buurt te laten komen van kinderen op welke wijze dan ook.
Finke gevangenisstraf geven.
Ik heb wel eens gehoord dat mannen die zich hebben vergrepen aan kinderen het in de cel bijzonder slecht hebben en hard worden aangepakt door hun celgenoten, dus dat moet dan goed komen!


... Alleen de kinderen die dit hebben moeten ondergaan, zijn er hun levenlang door getekend :(