Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Drie meisjes (16) gedrogeerd met GHB

Gestart door Iwan, 14 januari 2008, 17:16:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

OSS -  Drie 16-jarige meisjes uit Oss en Maasdriel zijn zondagavond ziek geworden nadat ze
hadden gedronken van een drankje waar de partydrug GHB aan was toegevoegd. De politie heeft
dat maandag bekendgemaakt. Een 17-jarige jongen vriend van de meisjes is aangehouden
omdat hij de drugs zou hebben toegediend.

Tijdens een kroegentocht in het centrum van Oss werd een van meisjes ziek. In eerste instantie werd
gedacht dat zij teveel alcohol op had. Onderzoek wees anders uit. Ook haar vriendinnen werden onwel.

De 17-jarige jongen is zondagavond thuis aangehouden.
In de woning werd ook een flesje met onbekende vloeistof gevonden. De verdachte zit vast.

GHB is van oorsprong een narcosemiddel. In combinatie met alcohol en andere drugs tast het middel
het zenuwstelsel aan.






Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

TimT

Inderdaad veel mensen weten niet dat het een oud narcose middelen is. Ik heb voor de Jongerenraad Borsele een hele poster campagne met voorlichting over GHB onder de titel ââ,¬Å"Laat niet met je Fuckenââ,¬Â.
Dit soort dingen zijn vreselijk.
Ik vind dat er landelijk meer aandacht aan gegeven moet worden, vooral voorlichting in de kroegen wat je beter niet kan doen als klant en waar de barpersoneel op moet letten.

Dity

Aan zulke zaken moet zeker meer aandacht gegeven worden, wie weet wat er met die meisjes was gebeurd als er niet toevallig een ziek was geworden en zo aan het licht is gekomen waardoor
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

Een nicht van mij is ook ineens in elkaar gezakt en overleden nadat ze was wezen stappen,
waarschijnlijk had iemand wat in haar drankje gedaan toen ze naar het toilet was.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."