Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Tuin & Tuinieren

Gestart door Iwan, 24 oktober 2011, 22:36:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Kim

Maar is het niet ook een beetje gek? Je hebt een schuur, maar je huis ligt 2 deuren verder en je schuur staat
naast een ander huis. Zou die schuur officieel dan ook niet van die mensen zijn die de auto er op plaatsen?

Iwan

Citaat van: Kim op  2 juni 2013, 12:04:52
Maar is het niet ook een beetje gek? Je hebt een schuur, maar je huis ligt 2 deuren verder en je schuur staat
naast een ander huis. Zou die schuur officieel dan ook niet van die mensen zijn die de auto er op plaatsen?
Mijn huis ligt 2 deuren verderop???
Dat huis wat op de foto staat is mijn huis, de auto's staan tussen het huis van de buren en mijn huis in, voor mijn garage.
De buren waar de auto's naast het huis staan zijn trouwens andere buren dan de buren die de auto's er hebben staan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Euww dacht dat het huis om de hoek van jou was. Zag daar een kat liggen op de vensterbank....

Iwan

Ja, das de voorkant van het huis, hoekwoning.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Wat een groot huis dan!!!!!

Goitske

Citaat van: Lynn op 19 april 2013, 17:24:08
Wat leuk! Wij hebben hetzelfde textiel voor onze kleine :)

ik zag het al aan je babykamer dat het eentje is van de babydump :) oa ook de kruikzakken ed..

Kim

Maar het is dus geen parkeerplaats? Moeten die auto's dan niet gewoon weg daar?
Vind het er maar lelijk uitzien en zo kan Iwan toch niet naar zijn schuur?

Goitske

Citaat van: Iwan op 19 april 2013, 18:13:56
Ziet er erg mooi uit Kim!
Ik heb alles bestraat bij mij achterhuis, de buren hebben daar de auto staan.  *gaat er binnenkort een parkeermeter neerzetten  *G*


Jullie hebben lekker voor ruimte achterhuis Goitske, kunnen de kinderen fijn spelen of je kunt er een BBQ houden.

Hebben al vele leuke feestjes hier in de achtertuin gehad, voorkant hebben we niks daar staat alleen de auto

Goitske

Citaat van: Kim op  9 juni 2013, 19:18:06
Maar het is dus geen parkeerplaats? Moeten die auto's dan niet gewoon weg daar?
Vind het er maar lelijk uitzien en zo kan Iwan toch niet naar zijn schuur?

Je hebt daar sowieso volgens mij weinig parkeerruimte (als ik het me goed herinner ben er al jaren niet meer geweest). Ach in het dorp kan dat allemaal he! (anders komt de veldwachter wel even langs  :afro:)

Goitske

Laatst 2 verrassingen van Marcel gekregen...

Eerst de plantjes en nieuwe haken voor de hangingbaskets




En de bierbank is nu naar de achterkant van de tuin gegaan en daar staat nu opeens dit...



Iwan

Citaat van: Kim op  9 juni 2013, 19:18:06
Maar het is dus geen parkeerplaats? Moeten die auto's dan niet gewoon weg daar?
Vind het er maar lelijk uitzien en zo kan Iwan toch niet naar zijn schuur?
Als ik zeg dat ze er weg moeten zetten ze ze ook wel weg hoor....
Ik heb wel gezegd dat ze de deur van de schuur vrij moeten houden zodat ik mijn brommerd in de schuur kan zetten.
kan altijd wel vanuit mijn huis binnendoor in mijn schuur komen, de andere ingang is verbonden aan mijn huis.

@Jasper, jullie hebben zo ook weinig uitzicht, had niet verwacht dat de auto's zo dicht op jullie raam stonden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Ook weer bezig met het netjes maken van de tuin.
Dit weekend nog wat plantjes en decoratie halen bij het tuincentrum!  ;)

Margje

Mijn tuin moet er ook nog aan geloven......maar dat komt in het voorjaar...nu is het vooral gras.....gras en gras.....Vorige bewoner heeft de tuin eigenlijk niet echt bijgehouden....ik vind het gras wel ideaal voor mijn zoon....maar de plantjes trek ik er allemaal uit! :)

Iwan

Zit er nu aan te denken om een veranda voor mij garage te laten plaatsen, niet op korte termijn maar volgend jaar ofzo.
Dan kan ik in de zomer tenminste weer achter huis zitten, kan nu niet omdat ik dan aan de weg zit.

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Mijn broer heeft 3 grote bloembakken getimmerd... Die moet ik nu nog opvullen en dan kan ik er 1 naast het huis zetten en de andere twee bij mij achter het huis.
Kan ik van de zomer lekker tuinieren in de bloembakken.  ;D  En dan de volgende zomer, als ik er dan geld voor heb, een veranda achter mijn huis timmeren.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Heb afgelopen weekend mijn picknicktafel bij mij achter het huis gezet.....
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Gister minikraantje in onze achtertuin gehad, collega van gj heeft onze tuin omgespit daarmee scheelt weer met de schep het werk doen  ;) nu glad maken met soort frees en dan gras zaad erin

Iwan

Vanmiddag de plantjes die ik gisteren gekregen heb in mijn bloembakken gezet bij de plantjes en het wilgje die ik er zelf al in had.


"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

ziet er mooi uit Iwan!!

Iwan

Gisteren nieuwe plantjes en bloemetjes in mijn bloembakken gezet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."