Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Jongens van tien laten broek zakken voor meisjes

Gestart door Iwan, 6 april 2007, 16:21:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Jongens van 10 jaar en ouder maken zich in Amersoort op grote schaal schuldig aan onzedelijk gedrag.
Ze laten hun broek zakken, betasten andere kinderen en maken seksueel getinte opmerkingen tegen
leeftijdgenootjes.

Problematisch
Directeur Gerard van Eeden van basisschool De Vlindervallei doet zijn beklag in het Algemeen Dagblad.
De school schorste onlangs een 12-jarige jongen, omdat hij zich onzedelijk had gedragen. De jongen
trok een leeftijdgenoot op schoot en maakte seksueel getinte opmerkingen. Volgens Van Eeden speelt
het probleem niet alleen op zijn school. Ook in andere wijken maken jongens vanaf een jaar of tien zich
schuldig aan onzedelijk gedrag, zegt hij. ,,Het incident op onze school is slechts het topje van de ijsberg.ââ,¬â,,¢Ã¢â,¬â,,¢

Normvervaging
De schooldirecteur wil het probleem samen met de politie en het welzijnswerk aanpakken.
Het gaat om de normvervaging die erachter schuilt, niet om het ene incident waardoor een leerling
is geschorst, zegt directeur Gerard van Eeden. "Wat doen zulke jongens, als ze achttien jaar zijn?
We moeten deze normvervaging met zijn allen aanpakken."


Meisjes lastigvallen
Het gebeurt wel vaker en veel jongens blijken het gewoon te vinden.
"Concreet gaat het om jongens die het kennelijk normaal vinden bij meisjes
de broek naar beneden te trekken."




Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Hoe komen die kinderen op die ideeën, ik was pas 16 toen ik met seksueel getinte opmerkingen naar het andere geslacht begon.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

herjoajax

Ik ben zoals ik ben, anderen moeten mij maar zo nemen.