Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Jaloerse buur doodt salsajuf

Gestart door Iwan, 17 december 2006, 23:15:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

ALKMAAR - De 29-jarige Annemarie Sluijs die afgelopen dinsdagavond in Alkmaar-Noord werd doodgestoken,
blijkt het slachtoffer te zijn van een jaloerse buurman. De 34-jarige verdachte liep al lange tijd achter
haar aan, maar de dansdocente weigerde zijn avances te beantwoorden.

De van oorsprong Egmondse Annemarie had sinds twee jaar een relatie met Timothy, die zij kende van
het salsadansen. Volgens bekenden van het slachtoffer kon haar buurman het niet verkroppen dat zij
gelukkig was met haar dansvriend. "Als ik je niet krijg, krijgt hij je ook niet", zou hij hebben gezegd
vlak voordat hij haar neerstak.

Gestoken
Het slachtoffer en de dader bevonden zich dinsdag op het Deurloopplein.
Plotseling lag Annemarie bloedend op de grond. Ze bleek een aantal keren te zijn gestoken.
In zorgwekkende toestand werd ze overgebracht naar het Medisch Centrum Alkmaar, waar zij uiteindelijk overleed.

De 34-jarige verdachte meldde zich later op de avond bij de politie.
Hij is voorgeleid en zit in voorlopig hechtenis. De Alkmaarder wordt moord c.q. doodslag ten laste gelegd.

Of de man een bekentenis heeft afgelegd, is niet bekend. Het openbaar ministerie weigert ieder commentaar.

De moord op Annemarie Sluijs heeft niet alleen bij haar nabestaanden, maar ook binnen de salsawereld
voor een grote schok gezorgd. Het slachtoffer werkte als docente bij dansschool Sizzling Salsa.
Vol afschuw en ongeloof is daar op de dood van de geliefde 'salsaqueen' gereageerd.

Annemarie wordt morgen gecremeerd in Driehuis.



Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Iemand neersteken om je verliefd bent op die persoon en die persoon niet op jou en een vriend heeft,
je moet wel een hele rare kronkel in je hoofd hebben om zoiets te doen.

Als je oprecht van iemand houd, dan gun je die persoon toch juist dat hij/zij gelukkig wordt?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."