Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Vader sleurt kinderen (4 en 6) onder trein

Gestart door Iwan, 12 maart 2007, 18:33:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

AMSTERDAM - Een vader die eerst zijn schoonmoeder in Haarlem heeft vermoord, is daarna
met zijn kinderen onder de trein gesprongen. Getuigen zagen dat de 32-jarige Haarlemmer zich met
zijn tegenstribbelende kinderen van vier en zes jaar oud voor de trein gooide.

Het zelfmoorddrama speelde zich af bij de spoorwegovergang Liedeweg in Haarlemmerliede,
tussen Spaarnwoude en Halfweg. Een aantal inzittenden van de stoptrein was getuige.
De trein met geschokte passagiers werd enkele uren later op Amsterdam-Sloterdijk opgevangen.

Rond een uur of twee kwam de man bij zijn woning in de Kritzingerstraat in Haarlem-Noord.
Zijn schoonmoeder paste daar op haar kleinkinderen.

Problemen
Buurtbewoners in de Transvaalbuurt in Haarlem-Noord reageren verslagen op het familiedrama.
Volgens de verhalen die in de buurt de ronde doen, zouden er al een paar weken problemen zijn in het gezin.
De man zou het huis hebben moeten verlaten. Buurtbewoners zeggen dat de vader vrijdag al dreigde dat hij
met zijn twee zoons voor de trein zou springen als hij zijn kinderen niet langer kon zien.

Hij kwam maandagmiddag zijn kinderen thuis ophalen. Zijn schoonmoeder wilde haar twee kleinkinderen
niet meegeven, zeggen buren. Daarop zou hij de vrouw met messteken hebben gedood.
De moeder van de jongens van vier en zes jaar oud zou niet thuis zijn geweest.

Een 11-jarig jongetje dat in de buurt woont, vertelde dat zijn moeder gezien heeft hoe de man onder
de trein sprong. Zij zag het gebeuren vanuit een restaurant waar zij werkt, tegenover de spoorwegovergang.
De man was uit de auto gestapt en had zijn zoons onder zijn arm meegenomen, luidt het verhaal.

Gegil
Omwonenden in de Kritzingerstraat zeggen de man niet of nauwelijks te kennen.
Volgens een buurtbewoonster, die de jongens wel eens op straat buiten zag spelen,
heeft het drama zich tussen 14.00 en 14.30 uur afgespeeld. Buurtgenoten zeggen dat er gegil is gehoord.

De moeder van de kinderen is opgevangen op het politiebureau.
De politie heeft de straat deels met linten afgezet. In het huis van de oma wordt sporenonderzoek gedaan.





Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."


Eric

Je leest werkelijk iedere dag van dit soort krankzinnige gebeurtenissen, hoe zal dat toch komen  ???
Werkelijk bizar toch  :(

Bo

Citaat:
Getuigen zagen dat de 32-jarige Haarlemmer zich met
zijn tegenstribbelende kinderen van vier en zes jaar oud voor de trein gooide.

Ik ben hierdoor geschokt! Tegenstribbelden, niet begrijpende kinderen.  :'(

De wereld staat op zijn kop!

Maeve

Ik hoorde het toen we naar huis reden van het werk en ik schrok me echt te pletter