Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Meisje (5) in bosjes misbruikt

Gestart door Iwan, 10 mei 2007, 04:59:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

JULIANADORP - Grote opschudding onder ouders in de wijk Doorzwin in Julianadorp, ten zuiden van
Den Helder. Een vijfjarig meisje zou woensdagmiddag aan het einde van de middag de bosjes zijn ingetrokken
en daar seksueel misbruikt.

Het meisje vertelde even later thuis wat er was gebeurd. Direct werd groot alarm geslagen.
De technische recherche zocht de omgeving af naar sporen.

De juiste toedracht is nog niet bekend, maar volgens een politiewoordvoerder kan blijkens
de eerste aanwijzingen sprake zijn van een ernstig zedenmisdrijf, meldt het Noordhollands Dagblad




Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Metalholic

 Ãƒâ€"kn Ã,¤B0 æ

herjoajax

Niet best, zulke mensen die dit doen moeten ze gelijk onder de giotine stoppen.!!!!!
Ik ben zoals ik ben, anderen moeten mij maar zo nemen.

Iwan

Citaat van: herjoajax op 10 mei 2007, 08:29:05
Niet best, zulke mensen die dit doen moeten ze gelijk onder de giotine stoppen.!!!!!
Geen idee wat een giotine is, maar het klinkt pijnlijk, ben het dus helemaal met je eens.  8)
Posted on: Mei 11, 2007, 02:20:20
Citaat van: Tokio op 11 mei 2007, 02:24:37
Zullen ze toch eerst de dader moeten grijpen. Enne............., nee. De doodstraf is zover ik weet afgeschaft.
owh het gaat over de guillotine, in dat geval ben ik ook tegen.
Ben namelijk tegen de doodstraf;D

Het is te hopen dat de dader gepakt kan worden voor hij/zij (zal wel een hij zijn) weer een slachtoffertje maakt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

herjoajax

Citaat van: Iwan op 11 mei 2007, 02:20:20
Citaat van: herjoajax op 10 mei 2007, 08:29:05
Niet best, zulke mensen die dit doen moeten ze gelijk onder de giotine stoppen.!!!!!
Geen idee wat een giotine is, maar het klinkt pijnlijk, ben het dus helemaal met je eens.  8)


Dat is dat ding met die groote mes en daar zit je wat onder ze laten dat mes vallen kop er af
Ik ben zoals ik ben, anderen moeten mij maar zo nemen.

Iwan

Citaat van: herjoajax op 11 mei 2007, 08:33:28
Citaat van: Iwan op 11 mei 2007, 02:20:20
Citaat van: herjoajax op 10 mei 2007, 08:29:05
Niet best, zulke mensen die dit doen moeten ze gelijk onder de giotine stoppen.!!!!!
Geen idee wat een giotine is, maar het klinkt pijnlijk, ben het dus helemaal met je eens.  8)


Dat is dat ding met die groote mes en daar zit je wat onder ze laten dat mes vallen kop er af
Ja de guillotine dus, ooit erg populair in Frankrijk geweest.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Metalholic

In de middeleeuwen ja.

Daar leven we niet meer in hoor.
En de dood is voor zulke mensen ook de ergste straf niet eens.

Iwan

Snap niet wat iemand aan een 5-jarig meisje vind, niet dat ik verkrachtig/misbruik van oudere meisjes en vrouwen wel begrijp.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."