Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Scholieren laten jongen hondenpoep eten

Gestart door Lynn, 19 december 2006, 19:34:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lynn

Scholieren laten jongen hondenpoep eten

Een walgelijke grap van leerlingen van het Dr. Nassau College in Assen. Ze lieten een schoolgenoot een hondendrol opeten.

Wiet
De jongen, die volgens de schoolleiding makkelijk te beïnvloeden is, dacht dat hij 100 euro aan wiet kon verdienen door de drol op te eten. Andere scholieren filmden het voorval met mobiele telefoons, en zetten de beelden op internet.

Straf
De opjutters zijn volgens de school 16 en 17 jaar. Ze hebben het afgelopen weekeinde thuis een verslag moeten schrijven over hun rol bij het bizarre incident. "We overwegen nu of ze verder nog straf krijgen", zegt een woorvoerder.

Gezond
Volgens de school is het slachtoffer gezond gebleven. "Naar verwachting komt hij op 8 januari weer op school. Dit gebeurt in overleg met de familie." Er wordt over gedacht de jongen psychiatrische hulp te bieden.

Ã,© RTLNieuws.nl


Lynn

Voor als je de beelden durft te bekijken: http://dump.geenstijl.nl/mediabase/7920/5124abba/index.html

Ik heb alleen even de link snel overgenomen, want ik hoef het niet te zien.

Dity

Kan ook niet zeggend at ik het filmpje hoef te zien.

Aleen de beschrijving doet me al walgen  Ãâ€"pa
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: Dushilicious op 20 december 2006, 21:41:21
Tsja....die jongen is zo dom genoeg om dat zelf ook te doen. Als je iets niet wil....dan doe je dat toch niet?
Ik denk wel dat die jongen een beetje bijzonder is, aangezien er ook van wordt gesproken dat hij makkelijk te beinvloeden is, dat maakt het nog erger in mijn ogen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Eric