Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Meisje (13) ernstig misbruikt

Gestart door Iwan, 21 december 2006, 22:59:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Tussen de Friese plaatsen Oostrum en Dokkum is donderdag een 13-jarig meisje slachtoffer geworden
van een zeer ernstig zedendelict. Een man in een auto sprak het fietsende meisje aan,
om haar vervolgens op grove wijze te misbruiken.

Het incident speelde zich rond 08.00 uur af op de Tichelwei. De dader is na het misdrijf,
volgens ooggetuigen, in een witte auto weggereden. Precieze details over de toedracht
wilde de politie niet vrijgeven. Inmiddels is een zogenaamd Team Grootschalig Onderzoek
op de zaak gezet en is sporenonderzoek verricht op de plaats delict.




Ã,©nieuwnieuws.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

DOKKUM - De Friese politie heeft vrijdag een 34-jarige man uit Groningen aangehouden
die ervan wordt verdacht dat hij een 13-jarig meisje seksueel heeft misbruikt. Dat liet de politie vrijdag weten.

De politie kwam de man op het spoor naar aanleiding van een tip.
De aanhouding vond plaats in de omgeving van de plaats van het delict.

Donderdagochtend fietste het slachtoffer richting Dokkum en werd ze vlakbij het nabijgelegen dorpje
Oostrum misbruikt. Twintig rechercheurs werken aan de zaak. Dit team blijft, ondanks de aanhouding,
actief. De verdachte reed in een witte auto. Het meisje kon een redelijk signalement van haar belager geven.




Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Celine

Daders van zedendelicten moeten veeeel strenger aangepakt worden; levenslang of de doodstraf.

Dity

Citaat van: Celine op 23 december 2006, 17:24:28
Daders van zedendelicten moeten veeeel strenger aangepakt worden; levenslang of de doodstraf.

Ben ik met je eens, wat ze nu krijgen is een lachertje.
Doodstraf hoeft van mij niet, dan komt die persoon er te makkelijk vanaf
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

Ik vind ook dat daders van een zedendelict strenger aan moeten worden gepakt,
maar de doodstraf vind ik geen optie.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."