Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Ouder worden ......

Gestart door Iwan, 24 juli 2010, 15:05:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan





Ben je (al) bezig met de gedachten aan en het besef dat je ouder wordt?
Merk je aan je lichaam dat je ouder wordt?
Wat doe je tegen de aftakeling van je lichaam
en hoever zou je gaan om de ouderdom tegen te gaan?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik merk helemaal niet dat ik ouder wordt, maarja ik had sowieso altijd al een slechte conditie gezien mijn hart enzo.
Ik voel me ook helemaal niet ouder dan 17, maar volgens mij hebben de meeste mannen dat, dat ze niet echt ouder
worden dan 17.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik kan wel merken dat ik ouder word zeker nu ik oom ben geworden. Het enige wat ik doe om het ouder worden ietwat tegen te gaan is door veel te sporten en dan met name op voetbal gebied.

Lejah

Het is wel grappig als ik nu naar mijn oudste kind kijk, hij is 14 en toen ik zo ou8d was vond ik mijn tantes echt stokoud. Nu ben ik al ouder dan mijn tantes toen en zelf voel ik me helemaal niet stokoud. ;D
Ik doe weinig om de ouderdom tegen te gaan, ik gebruik wel een anti-rimpel-dagcreme en ik doe aan yoga en dat is het dan ook wel.
Eigenlijk voel ik me in deze leeftijdsfase beter dan ooit.

swake

Ik erger me er ook niet aan dat ik ouder word. Hoe ouder hoe zotter zeggen ze hier bij ons.  :LOL:

Lynn

Ik voel echt dat ik ouder aan het worden ben. Sinds een half jaar heb ik een leesbril (en dat met -8) en moet ik mijn haren (verplicht) verven :(
Nu alleen de rimpels nog en dan ben ik rijp voor het bejaardentehuis ...

Metalholic

Heb er geen problemen mee het ouder worden, er komen wat grijze haartjes door enzo. maar heb fysiek nog geen klachten kan doen wat ik wil enzo. Beetje rijper zeg maar.

Iwan



Citaat van: Metalholic op 10 januari 2011, 11:05:33
Heb er geen problemen mee het ouder worden, er komen wat grijze haartjes door enzo.
maar heb fysiek nog geen klachten kan doen wat ik wil enzo. Beetje rijper zeg maar.
Grijze haren?  :o
Je bent een jaar ouder dan mij en je hebt dzo'n beetje dezelfde haarkleur als ik heb toch?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Metalholic

Wat echt maaar een paar hoor, geen bossen.

Zoek maar niet te goed zou ik zeggen. *G

Citaat van: Iwan op 10 januari 2011, 18:45:13


Citaat van: Metalholic op 10 januari 2011, 11:05:33
Heb er geen problemen mee het ouder worden, er komen wat grijze haartjes door enzo.
maar heb fysiek nog geen klachten kan doen wat ik wil enzo. Beetje rijper zeg maar.
Grijze haren?  :o
Je bent een jaar ouder dan mij en je hebt dzo'n beetje dezelfde haarkleur als ik heb toch?

Iwan



Citaat van: Metalholic op 10 januari 2011, 21:03:28
Citaat van: Iwan op 10 januari 2011, 18:45:13


Citaat van: Metalholic op 10 januari 2011, 11:05:33
Heb er geen problemen mee het ouder worden, er komen wat grijze haartjes door enzo.
maar heb fysiek nog geen klachten kan doen wat ik wil enzo. Beetje rijper zeg maar.
Grijze haren?  :o
Je bent een jaar ouder dan mij en je hebt dzo'n beetje dezelfde haarkleur als ik heb toch?
Wat echt maaar een paar hoor, geen bossen.

Zoek maar niet te goed zou ik zeggen. *G
Ik zal es goed kijken, maar kan me niet voorstellen, is mij althans niet opgevallen, dat ik grijze haren heb.
Wel dat ik haar krijg op onverwachtte plaatsen zoals in mijn neus en oren.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

nee kan het niet gelijk merken, het enigste wat ik veel nodig heb is slaap, en me conditie is ook erg achteruit gegaan

Iwan



Citaat van: carola op  3 oktober 2011, 14:11:12
nee kan het niet gelijk merken, het enigste wat ik veel nodig heb is slaap, en me conditie is ook erg achteruit gegaan
Ik heb inderdaad ook meer slaap nodig. Vroeger ging ik zo een hele nacht door, dat hou ik nu niet meer vol,
val vaak 's nachts op de bank in slaap.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Ik vind het ouder worden prima, moet er ook niet meer aan denken om 18 te zijn, merk dat ik meer rust krijg, zekerder ben over mezelf en je neemt alles mee wat je in de jaren geleerd hebt. Al met al prima. Ben gelukkig nog niet grijs, zou ook een ramp zijn voor mij aangezien ik dermate lui ben qua naar de kapper gaan enzo dat mn haar verven ook vast iets is wat voor mij een opgave wordt...

Iwan



Citaat van: Iwan op 22 mei 2011, 00:24:49


Citaat van: Metalholic op 10 januari 2011, 21:03:28
Citaat van: Iwan op 10 januari 2011, 18:45:13


Citaat van: Metalholic op 10 januari 2011, 11:05:33
Heb er geen problemen mee het ouder worden, er komen wat grijze haartjes door enzo.
maar heb fysiek nog geen klachten kan doen wat ik wil enzo. Beetje rijper zeg maar.
Grijze haren?  :o
Je bent een jaar ouder dan mij en je hebt dzo'n beetje dezelfde haarkleur als ik heb toch?
Wat echt maaar een paar hoor, geen bossen.

Zoek maar niet te goed zou ik zeggen. *G
Ik zal es goed kijken, maar kan me niet voorstellen, is mij althans niet opgevallen, dat ik grijze haren heb.
Wel dat ik haar krijg op onverwachtte plaatsen zoals in mijn neus en oren.
De kapper heeft het officieel bevestigd... ook ik heb grijze haren.
Het was mij nog niet, en nog steeds niet, opgevallen, maar de kapster wist mij vorige week te vertellen dat ik grijze haren heb.
We hadden het over ouder worden en toen zei ik dat een vriend van mij, inmiddels is het een vage kennis, mij verweet dat ik
al wat kaal zou worden! De kapster zag dat kaal worden ook niet, maar ze wist wel te vertellen dat ik al wel wat grijze haren heb.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Langzaam aan merk ik wel dat ik ouder word. Snel moe,weinig conditie als ik een week niet in de fitness heb gezeten. Er komen soms door de jeugd woorden voorbij waarvan ik denk ,waar hebben ze het over?
Zeker als je niet in de jonge kinderen zit merk je dat heel goed.
Mijn haar geef ik regelmatig een nieuw kleurtje omdat ik dat zo leuk vind  ;D
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

En waar ik vroeger naar de dochter keek, kijk ik tegenwoordig eerder naar de moeder.... ook een signaal dat ik ouder word.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op  5 mei 2013, 22:38:38
En waar ik vroeger naar de dochter keek, kijk ik tegenwoordig eerder naar de moeder.... ook een signaal dat ik ouder word.  :-\

*G
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kim

Hoe ik merk dat ik ouders word?

- mensen van begin 20 spreken me aan met u
- heb opeens rode vlekjes in mijn gezicht

Verder heb ik het eigenlijk niet echt in de gaten..

Iwan



Citaat van: Kim op  7 mei 2013, 08:10:32
Hoe ik merk dat ik ouders word?

- mensen van begin 20 spreken me aan met u
Dat inderdaad.... mensen die mij aanspreken met meneer en met u.....
Vanmiddag ook weer toen ik bij de snackbar was, schrik er elke keer toch een beetje van
als ik met u wordt aangesproken, of heb niet meteen door dat ze zich naar mij richten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."