Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Naakte moeder onder douche bij tieners

Gestart door Iwan, 19 januari 2009, 13:58:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Een 39-jarige moeder is veroordeeld tot elf maanden cel omdat ze
tijdens een feestje onder de douche was gestapt bij twee tieners. De Amerikaanse
vrouw uit Philadelphia moest de boel juist een beetje in de gaten houden op het fuifje     
van zo'n twintig tieners. Maar in plaats daarvan besloot Angela Honeycutt, moeder
van twee kinderen, de bloemetjes  eens goed buiten te zetten en stapte ze naakt
onder de douche bij twee tienerjongens. Eén van hen beweert zelfs seks te hebben
gehad met de vrouw, de andere dat hij intiem aangeraakt werd door haar.
Honeycutt ontkent dat.

Kwaad
De bewuste party was in het huis van Lynne Long-Higham, bevriend met de familie
Honeycutt.  Die had haar oudste zoon een twintigal vrienden laten uitnodigen.
Angela Honeycutt was ter plaatse om de tieners in de gaten te houden, maar toen
ze veel te diep in het glas had gekeken, viel ze wel heel erg uit haar rol.
Eén van de twee minderjarige jongens die met haar in de douche belandde, getuigde.
"Ik ben heel kwaad en gestresseerd na wat er gebeurd is. Ik pik het ook niet dat ik
van een leugen beschuldigd wordt. Ze lette echt niet op ons en respecteerde ons niet.
Zij was de volwassene, ze had beter moeten weten.
"

Horrornacht
De vrouw zei dat ze spijt heeft van haar daden. "Ik verloor helemaal de controle over een ernstige situatie",
getuigde Angela Honeycutt. "Ik heb al elke dag het gelag betaald voor mijn onverantwoord gedrag sinds die nacht.
Ik heb door een reeks ongelukkige relaties een erg laag zelfbeeld en ben daarvoor in therapie.
"




©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

pfff echt weer zo'n typisch verhaal uit Amerika!

Iwan

Dit zijn toch de verhalen waar je als tiener over fantaseert,
maar waarvan je als je wat ouder bent denkt; belachelijk dat zo'n vrouw dat doet.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

dan ben je als vrouw behoorlijk hopeloos als je zoiets gaat doen :S of gewoon flink bezopen!