Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

De ouderenpartij 50Plus

Gestart door Iwan, 6 februari 2011, 18:51:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

De ouderenpartij 50Plus is een aanwinst voor de politiek

Eens, .....
0 (0%)
Oneens, ....
0 (0%)
Anders, namelijk ....
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

Iwan



CiteerNa actief te zijn geweest bij de PvdA en Leefbaar Nederland komt Jan Nagel met de nieuwe ouderenpartij 50Plus.
Als eerste wil Nagel met zijn partij, vóór en dóór ouderen, meedoen aan de verkiezingen op 2 maart a.s.

Bij deze verkiezingen voor Provinciale Staten doet de partij mee in alle provincies en kiesdistricten.
De kandidatenlijsten voor de Senaat en Provinciale Staten zijn inmiddels bekend gemaakt.
Bekende Nederlanders zoals Koos Postema, Ton Sijbrands, Jacques d'Ancona, Klaas Wilting
en Koos Postema staan prominent op de lijst.

50Plus komt op voor oudere en wil de koopkracht voor ouderen behouden, de provinciale belastingen bevriezen
en pensioenen veiligstellen. Jan Nagel rekent erop dit jaar tussen de twee en tien zetels in de Eerste Kamer te behalen.
Stelling: De ouderenpartij 50Plus is een aanwinst voor de politiek.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik vindt dat een ouderenpartij eigenlijk onzin zou moeten zijn, de huidige partijen zouden meer aansprekender moeten zijn
voor ouderen, maar schijnbaar is er toch animo voor een partij specifiek voor ouderen. Voornamelijk de PvdA, VVD en het CDA
laten hier wat liggen, een grote groep kiezers, en dat zouden die partijen zich moeten aantrekken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."