Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Puberperikelen

Gestart door Iwan, 21 oktober 2012, 19:38:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hoe was jij als puber (hoe zijn jouw pubers?)

Eigenlijk was/ben ik best wel irritant voor mijn ouders.
0 (0%)
Volgens mij was/ben ik niet anders in de puberteit dan dat ik daarvoor was
3 (100%)
Mijn puber(s) is/zijn best wel irritant.
0 (0%)
Mijn puber(s) is/zijn niet anders dan hoe ze daarvoor waren.
0 (0%)
Anders, namelijk
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 3

Iwan



Hoe was jij als puber?
Haalde je het bloed onder de nagels van je ouders vandaan of was je als puber hetzelfde als voor je pubertijd?

Hoe is/zijn jouw pubers? Luisteren ze slecht (niet), doen ze alles wat jij niet wil, halen ze het bloed onder je nagels vandaag,
of merk je weinig van de pubertijd?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik geloof niet dat ik zelf erg irritant ende vervelend was als puber zijde, althans heb er later ook niets over gehoord.
Ik heb zelf, gelukkig, geen puberende kinderen.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

ik was een rustige niet lastige puber

Lejah

Ik denk dat ik op zich een rustige en meegaande puber was.
De situatie was bij ons thuis niet altijd optimaal, dus daar heb ik wel op gereageerd, maar ik denk eigenlijk dat dat weinig met puberperikelen te maken heeft.

Ik heb nu een puber van 16 in huis. Ik moet zeggen dat het me ontzettend meevalt als ik al die verhalen om me heen zo hoor. Ik vind mijn puber rustig en meegaand. Tuurlijk af en toe een beetje dwars en hangerig, maar dat hoort ook zo. Ik vraag mij weleens af hoe zo'n leuke jongen als mijn oudste zich nu goed van mij losmaakt op deze manier.
En dan heb ik nog een puber-in-spe van 13. Maar hij wil nog helemaal niet groot worden, ook al lijkt hij te groeien waar je bij staat. Dus dat is nog afwachten hoe zich dat gaat ontwikkelen.