Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Laatste Tegenvaller?

Gestart door Izzy, 27 oktober 2007, 10:59:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Izzy

Vertel hier wat je laatste ongelukje/tegenvaller was.. nou de mijne was gisteravond wel :(  Ãâ€"ó

Haha ik reed op de snelweg en blijkbaar zijn daar dus werkzaamheden maar goed zag halverwege
pas een bord met 70 lol, ben toen ook zachter gaan rijden maar dat was al te laat :(
De politie zette mij aan de kant en ik had 53 km te hard gereden... 128 km waar dus 70 km mag nou ivm werkzaamheden..
dus moest mijn rijbewijs inleveren.. 10 dagen zonder rijbewijs dus maar weer met OV naar mijn werk :S
tja dat is best klote zo voor het weekend en dat wordt een mooi verjaardagscadeautje voor mij..  :-\

Celine


Lynn

Mijn laatste tegenvaller was een test die ik moest doen om in aanmerking te komen voor een functie als Callcentermedewerker.
Op zich was de test erg makkelijk, maar bij de typtest was ik wel erg nerveus, waardoor ik (voor mijn gevoel) te weinig heb getypt... :(

Morgen hoor ik de uitslag.

Nevyn

Mijn laatste tegenvaller was het tentamen van correct formuleren.
Als ik een 3 heb, ben ik al blij!

TimT

Ik lig nu zelf ook in het ziekenhuis. Gisterenavond een hele zware astma aanval gehad en ik heb echt gekotst op zo manier dat ik bijna stikte in mijn eigen speeksel. Moet nu nog een nachtje blijven. Ik lig op afdeling E van het ziekenhuis op de 1ste verdieping en mijn moeder op L op de 2de verdieping.

Iwan

Heb geen internet meer, al een tijdje geen inkomen meer gehad,
ben wel aan het werk, maar dat is niet echt werk,
maar werken met behoud van uitkering, alleen heb ik geen uitkering.  ^-^

Donderdag een brief gekregen dat ik nog 5 werkdagen had om mijn achterstand te voldoen,
maar die 5 werkdagen waren er waarschijnlijk 2.  :'(
Had 'vrienden' die geld van mij hadden geleend ook al het verzoek gestuurd
om geld terug te storten, maar helaas ook zonder resultaat.

Wanneer en of ik ooit nog weer terug kom weet ik niet.  :'(

Dus wellicht tot later  ;D       Ãƒâ€"Zw
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

TimT

Jezus man! Ik hoop dat snel alles een beetje is opgelost. Want anders kan je dus ook niet eens is fatsoenlijk leven. We zullen je forum in ieder geval in tact houden!

bertus

dat er rook uit mn router kwam    Ãâ€"Ã,µ

Nevyn

Dat ik mijn nepnagels moest afknippen omdat ik anders mijn lenzen niet uit kreeg :O

Lynn

Citaat van: Dee-E op 11 november 2007, 13:20:09
Dat ik mijn nepnagels moest afknippen omdat ik anders mijn lenzen niet uit kreeg :O

Oh dat went wel...
Ik heb lenzen én lange nagels :)

bertus

Citaat van: Dee-E op 11 november 2007, 13:20:09
Dat ik mijn nepnagels moest afknippen omdat ik anders mijn lenzen niet uit kreeg :O

toch niet naar je buurman gegaan?  ;D

Celine

Citaat van: bertus op 11 november 2007, 13:33:00
Citaat van: Dee-E op 11 november 2007, 13:20:09
Dat ik mijn nepnagels moest afknippen omdat ik anders mijn lenzen niet uit kreeg :O

toch niet naar je buurman gegaan?  ;D

Balen!!!!!!

Nevyn


Kim

Dat het forum een beetje erg dood is!

TimT

Citaat van: Kim op 14 november 2007, 18:04:30
Dat het forum een beetje erg dood is!

Helemaal mee eens! Hoe gaan we er wat meer leven in blazen mensen!!

Iwan

Mijn zelfgemaakte soepje,
nooit geweten dat ik zoiets gruwelijk smerigs kon koken.    :Yuck:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Cheops

Krijg je ook als het dorpswinkel dicht is *G

Dity

Dat ik mijn gordijnen niet op kan hangen.

Heb nieuwe rails aan het plafont gezet, wil ik de haakjes in de gordijnen doen, kan ik die nergens vinden  Ãâ€"Ã,µ
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Lynn

Mijn vriend heeft vandaag mijn fiets naar de maker gebracht omdat 1 rem het niet meer doet en de andere bij het remmen vast blijft zitten.

Nu is de hele remschijf verroest en gaat het me zo'n 150 euro kosten om mijn fiets weer helemaal te laten maken.
Dat heb ik er niet voor over en ga ik maandag een nieuwe fiets kopen...

Nu heb ik een leenfiets met zo'n "terugtrap" rem.

TimT

Mijn laatste tegenvaller is dat de stofzuiger het spontaan het niet doet! Dus moet dat kreng voor de 4de keer dit jaar terug naar de winkel!