Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Je kunt alles bereiken wat je wilt.

Gestart door sterretje, 22 mei 2008, 22:19:54

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sterretje

Stelling:

Je kunt in je leven alles bereiken wat je wilt, als je er maar hard genoeg voor werkt.

DonWoozy

als je echt iets wil kun je inderdaad echt alles bereiken! tenminste in dus verre dat je dingen wilt gaan doen die lichamelijk mogelijk zijn natuurlijk

Tyz

Ik geloof er ook in! *schrijft verder aan boek want is thuis vanwege moeiheid maar heeft al 4 uur achtereen geslapen :)*

Iwan

Ik denk niet dat je alles kunt bereiken enkel omdat je het wil,
geloof dan ook niet in The Secret en dezelfsoortige filosofie als deze
die ze in dat boek prediken. Als je iets graag wilt zul je het wel eerder bereiken
omdat je er dan meer voorinzet, maar als ik morgen besluit dat ik iets heel graag wil
dan zal ik me er nog voor moeten inspannen om het te bereiken
en zal er altijd een kans aanwezig zijn dat ik zal falen in het bereiken van mijn droom.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

sterretje

Je kunt wel degelijk veel bereiken als je ergens in geloofd en positieve energie er in steekt.
Maar dat kan alleen als je er oprecht in geloofd en goede bedoelingen hebt.

Kim

Kreeg als schooladvies in groep 8 VBO.
En zie nu.... over 2 weken studeer ik af aan het HBO!

Je kunt bereiken wat je wilt maar blijf wel realistisch denken, want
sommige dingen zijn gewoonweg onbereikbaar.

eigenzinnige

ben het hier ten dele mee eens , je kan iets graag willen ,maar er moeten ook mogelijkheden voor zijn ,  als het bv om het maken van carriere gaat , of studie , als je bv nergens een rustige plek hebt om te studeren dan is dit al vele malen moeilijker , of kom je uit een gezin met een minimum inkomen en je wilt graag paard rijden dan ligt dit ook al veel moeilijker ,
ben absoluut geen materialist maar voldoende geld is veelal wel een basis om vooruit te komen in deze harde wereld ,