Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Welke Serie(s) volg jij?

Gestart door Iwan, 2 december 2015, 15:30:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Welke serie(s) volg/kijk jij op dit moment?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik kijk momenteel naar The Walking Dead, al kijk ik de afleveringen nooit op tv, omdat ik dan maar 1 aflevering kan kijken.
Ik kijk de afleveringen wanneer het seizoen afgelopen is of op BluRay verschenen zijn en ik meerdere afleveringen achter elkaar kan kijken.


Momenteel kijk ik het eerste seizoen van Resurrection
De televisieserie speelt zich af in Arcadia, het leven van de bewoners wordt op zijn kop gezet als blijkt dat hun geliefden terugkeren uit de dood
zonder een dag ouder geworden te zijn. Als eerste keert Jacob Langston, een achtjarige jongen die in 1982 verdronk, terug uit zijn dood.
Hij wordt levend gevonden in China en wordt teruggebracht bij zijn ouders door agent van de IND J. Martin 'Marty' Bellamy (Omar Epps).
Nadat zijn moeder Lucille (Frances Fisher) over de schok heen is wordt Jacob liefdevol in haar huis opgenomen, zijn vader Henry (Kurtwood Smith)
daarentegen heeft meer moeite met zijn terugkeer. De oom van Jacob, sheriff Fred Langston (Matt Craven), en zijn dochter,
dr. Maggie Langston (Devin Kelley), raken geïnspireerd door de terugkeer van Jacob, vooral omdat hun vrouw en moeder eveneens verdronk in 1982,
terwijl zij Jacob probeerde te redden. Met behulp van Marty Bellamy gaan zij op onderzoek uit naar de reden voor de terugkeer van Jacob,
tijdens hun onderzoek ontdekken zij dat er meer mensen uit hun dorp terugkeren uit hun dood en wordt het mysterie steeds groter.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


Iwan



Citaat van: Kim op  3 december 2015, 18:31:35
Bezig met Elementary
Ik heb daarvan alleen het eerste seizoen gekeken, ben een Sherlock Holmes fan, is het 2de seizoen ook de moeite waard?
Bij de moderne adaptaties zoals ook Sherlock, en dus Elementary, vind ik wel leuk dat ze ook best wel veel van de oorspronkelijke
ingrediënten hebben behouden zoals de drugsverslaving en het kettingroken van Holmes en dat Holmes ze niet constant met
die belachelijke pijp laten rondloopt, deed hij in de boeken ook niet!, zoals wel in veel van de verfilming van de boeken gebeurde.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

- Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.
- Marvel's Jessica Jones
- The Flash
- Revolution

mary-kate

GTST
Commisaris Rex op 13th street
Ghost hunters
Murder she wrote
Achter gesloten deuren
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kim

Nu kijken we:

- Marvel Jessica Jones
- The blacklist
- Modern Family
- The Middle
- Big bang theory
- Sherlock Holmes
- Drop dead diva
- The missing

Iwan

11.22.63

22-11-1963 is een boek geschreven door de Amerikaanse schrijver Stephen King.
Het boek gaat over de Amerikaanse Jake Epping, in de miniserie gespeeld door James Franco, die door middel van tijdreizen de moord
op de Amerikaanse president John F. Kennedy probeert te voorkomen. De titel slaat terug op de dag dat deze moordaanslag plaatsvond.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Life can be so beautyfull
so follow your heart

attje

In theorie is de theorie gelijk aan de praktijk, maar in de praktijk is dat niet zo

DonWoozy

- The Flash
- The Arrow
- Agents of S.H.I.E.L.D.
- The Blacklist

Iwan

Momenteel kijk ik veel criminal minds.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

voor het moment alleen Breaking Bad

Sugamilk


Kim

Op dit moment bezig met:

The leftovers
Better call Saul
Doctor Who
Orange is the new Black
Luther (aanrader!!)
Camorra

En ondertussen natuurlijk wachten op de nieuwe seizoenen van andere series....

Willeke

Ja hier nog een criminal minds fan!
CSI new york kijk ik altijd (ik kijk eigenlijk vooral vanwege Gary Sinise.. Heb echt een zwak voor die man).
Flikken maastricht kijk ik altijd.. de rotterdamse versie heb ik ook gekeken maar vond die toch minder.

DonWoozy

Ik ben ondertussen met Game Of Thrones weer bij, nu ben ik weer verder gegaan met DareDevil

Iwan

Ik ben weer begonnen met het kijken naar The Walking Dead
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Gisteren begonnen met Homeland te kijken.....
Was door de afleveringen van The Walking Dead heen
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."