Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Sarah komt 200 keer klaar per dag

Gestart door Iwan, 23 januari 2008, 17:18:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

De 24-jarige Sarah Carmen komt tweehonderd keer per dag klaar.
De vrouw lijdt aan het zogenaamde Permanent Sexual Arousal Syndrome.
Niet altijd een pretje, zo blijkt. "Het is al 'prijs' wanneer ik met mijn auto
over een verkeersdrempel rij
", vertelt Sarah in een interview
met het Britse News Of The World (waarbij ze vijf keer een orgasme kreeg).
"Na verloop van tijd begint het te vervelen. Daarbij komt dat mannen
waar ik seks mee heb, zich minder inspannen om me te doen klaarkomen
",
klaagt de vrouw.

Antidepressiva
Sarah Carmen denkt dat ze het syndroom heeft opgelopen door gebruik
van antidepressiva. "Een paar weken nadat ik was begonnen met
de medicatie, raakte ik van de kleinste habbekrats opgewonden
en beleefde ik eindeloze orgasmes
".

Komen en gaan
Het is evenwel niet al goud wat blinkt.
"Het is niet makkelijk om een relatie in stand te houden",
vervolgt de vrouw.
"Ik ben vaak al totaal uitgeput tijdens het voorspel.
Mannen stellen dat niet op prijs
".
Een verhaal van komen en gaan, als het ware.














Ã,©hln.be
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

Heel lastig lijkt me dat ik heb het verhaal al eerder gehoord, ze ziet er trouwens niet verkeerd uit!!

Iwan

Lijkt me verschrikkelijk om dit te hebben een dagje is het misschien leuk,
dacht dat er nog een soortgelijk verhaal op het forum stond, maar die kan ik niet vinden.
Volgens mij kun je geen normaal (seks)leven meer hebben als je deze aandoening hebt,
maar ben wel erg nieuwsgierig waardoor dit veroorzaakt kan worden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Naja, als Twan zijn dag heeft kom ik ook wel eens 40 keer op een dag klaar :O
En mij hoor je niet klagen hoor ;)

Joost

Tjah maar 200x per dag 365 dagen in het jaar.
Denk dat je dan wel anders over denkt

Dity

Knap vermoeiend als je op die manier moet leven
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan



Citaat van: Telegraaf.nl
50 orgasmes per dag

Een 24-jarige vrouw ervaart tot 50 orgasmes per dag als gevolg van een zeldzame medische aandoening
waardoor ze constant seksueel opgewonden is.

Amanda Gryce zegt dat het zogeheten Persistent Sexual Arousal Syndrome (PSAS) haar leven verpest.
De ongecontroleerde orgasmes kunnen al veroorzaakt worden door kleine dingetjes als het rijden in een auto
of het luisteren naar een harde bas. Tegenover de Daily Mail vertelt ze: ''Het kan overal gebeuren
en het is níet prettig, gewoon een marteling. Ik kamp hier al mee sinds mijn zesde
.''

Lange tijd leed Amanda in stilte aan PSAS, te beschaamd om het aan vrienden of familie
te vertellen. ''Het gebeurt natuurlijk ook als ik met mijn vrienden ben of in openbare gelegenheden,
erg pijnlijk en ook lastig om dan een glimlach op te zetten en te doen alsof er niks aan de hand is
.''

Wanhoop
Wanhopig probeert de vrouw nu een broodnodige behandeling te vinden, na een constante strijd met artsen
die de ziekte niet begrijpen of niet weten hoe het te behandelen. ''Het is een teleurstelling om
de terughoudendheid van artsen te ervaren
.''

Toch glooit er hoop voor het 'opgewonden standje' nu ze in contact is gekomen met bekkendeskundige
Robert Echenberg. Ze hopen samen een manier te vinden om de orgasmes onder controle te krijgen.
''Na het zien van deze arts kwam ik erachter dat er manieren zijn om de intensiteit van de orgasmes
te verminderen, ook al zal ik ze nog wel voortdurend hebben. Ik neem nu medicatie om het gevoelige
gebied te verdoven en volg gedragstherapie om mijn gedachten ervan af te houden.
''
Hiervoor moeten Amanda en haar vriend Stuart (22) zich wel onthouden van seksueel contact.

'Rots in de branding'
Het paar ontmoette elkaar zeven maanden geleden op een datingsite en ondanks het feit dat ze eerder
seks hebben gehad, moeten ze nu tijdelijk celibatair leven. ''Het was wel moeilijk om mijn aandoening
in het begin uit te leggen aan Stuart, ik wist niet zeker wanneer het juiste moment was en hoe hij zou reageren.
Maar hij steunt me onwijs goed, begrijpt het volledig en is mijn rots in de branding.
''

PSAS is een 'vrouwelijke aandoening' die voor constante genitale opwinding zorgt, ook al is daar geen aanleiding voor.
De opwinding kan uren, dagen of zelfs langer aanhouden en zeer pijnlijk zijn. Pogingen om het ongemak te verlichten
door seks te hebben of klaar te komen helpen vaak niet en kunnen de symptomen alleen maar verergeren.
Er is geen genezing voor PSAS, maar er zijn wel een aantal manieren om de symptomen te verlichten zoals meditatie
en bekkenbodemoefeningen, in combinatie met medicatie tegen de pijn. In Nederland is momenteel
bij 'slechts' 20 vrouwen de diagnose PSAS gesteld.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."