Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

The Empire Strikes Barack

Gestart door Iwan, 7 mei 2008, 16:56:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

http://www.youtube.com/v/4oo3rb6zYck&hl=nl&fs=1
Paris seeks the advice of the most esteemed fake president of our generation
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

WASHINGTON - De Republikeinse vicepresidentskandidaat Sarah Palin werd zaterdag telefonisch
in de maling genomen door een komiek uit Canada die zich voordeed als de Franse president Nicolas Sarkozy.

ââ,¬Å¾Het is zo goed om van je te horen, bedankt dat je ons belt...John McCain en ik
hebben zoveel respect voor je, we zijn gek op je!
ââ,¬Â reageerde Palin enthousiast.

ââ,¬Å¾We hebben veel dingen gemeen, ik houd van jagenââ,¬Â, aldus 'Sarkozy' met een zwaar aangezet Frans accent,
waarop Palin voorstelde samen op jacht te gaan. ââ,¬Å"Ik ben gek op het doden van dierenââ,¬Â zei de neppresident,
waarop de gouverneur van Alaska lachend reageerde.

'Sarkozy' verzekerde Palin dat hij de Amerikaanse presidentsverkiezingen op de voet volgde
met zijn speciale adviseur Johnny Hallyday (Franse rockzanger). Ook deelde hij mee dat hij België
kon zien liggen vanaf zijn achterste. Het nepstaatshoofd vond het gemeen dat sommige mensen
van mening zijn dat Palin weinig buitenlandervaring heeft, zoals hij ook tegen zijn ââ,¬Å¾vriend,
de Canadese premier Steph Carsââ,¬Â (eigenlijk Stephen Harper) had gezegd. Palin reageerde niet op de verkeerde naam.

Verderop in het geanimeerde gesprek onthulde de neppresident dat zijn echtgenote Carla Bruni
goed is in bed en dat ze een liedje heeft geschreven voor Palin over Joe de Loodgieter.
'Sarkozy' vertelde daarnaast dat Frankrijk ook een Joe de Loodgieter kent, namelijk Marcel de man met brood onder zijn oksel.

ââ,¬Å¾Ik zie jou nog wel eens president wordenââ,¬Â, aldus de komiek. ââ,¬Å¾Misschien over acht jaarââ,¬Â, lachte Palin.

Palin leek gedurende de hele conversatie niets door te hebben. Na ongeveer zes minuten
onthulde de komiek, Sebastien Trudel genaamd, aan zijn gesprekspartner dat ze in de maling was genomen.
Palin beëindigde daarop de conversatie. De McCain-campagne liet later weten dat Palin ââ,¬Å¾lichtelijk geamuseerdââ,¬Â was.

De Québécoise Justiciers Masqués (gemaskeerde onrechtbestrijders), hebben vaker grappen
uitgehaald met bekende mensen, zoals Mick Jagger en Britney Spears. De grap met Palin
heeft inmiddels vele Amerikaanse media gehaald.



Ã,©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."