Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Vertel hier wat voor 'spannende' dingen je vandaag allemaal hebt gedaan.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik heb vandaag heerlijk uitgeslapen, daarna gedouched en naar mijn moeder en haar vriend geweest,
de vriend van mijn moeder was jarig namelijk.
Daarna aflevering gekeken van Sherlock Holmes.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Alle uitzendbureau's in Alkmaar van binnen en buiten gekeken..en Joost heeft een netwerkkaart in de pc gewijzigd zodat ik nu dus kan internetten!

steven

lachen op werk en weinig werken *G

Lynn

Veel op bed gelegen door mijn rug  :-\

Margje

Heb vandaag gesolliciteerd via het internet bij D-reizen en Unique uitzendbureau...tevens al mijn CV's op zoveel mogelijke vacaturebanken geplaatst....Heb ook nog gekeken voor opleidingen en kwam erachter dat de NHA een stuk goedkoper is dan de NTI... Ãâ€"ps

Margje

Ben op bezoek geweest bij een oud-collega die ik nog regelmatig zie..Was erg gezellig en lekker mee kunnen eten...Yaël heeft daar ook ontzettend leuk gespeeld met haar zoontje en dochtertje..Daarna nog ff snel langs de supermarkt geraced...Net nog ff Baantjer gekeken..en nu internetten..Morgen weer bezoek!

Iwan

Vanavond naar mijn moeder en haar vriend geweest om sinterklaas te vieren, heb een boek gekregen en geld van de sint.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Om 6.10 opgestaan omdat zoonlief besloot dat dat wel een leuk tijdstip was om wakker te worden Zzzz

Margje

Ben naar Heerhugowaard geweest omdat het smerig weer buiten was en je daar een groot overdekt centrum hebt....Ideaal!

Iwan

Net ff een tv ingesteld voor een dorpsgenoot.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Ben naar Alkmaar geweest (zou gisteren gaan maar geen zin meer)....beetje wezen winkelen en daarna naar een kerstmarkt in de Grote Kerk geweest, was erg geslaagd...Ben ook bij het uitzendbureau geweest welke 's ochtends had gebeld dat ik volgende week een paar dagen kon gaan werken bij een assurantiekantoor in Alkmaar en misschien wel langer....Daar moest ik dus even papieren voor tekenen...Goed gevulde dag dus!

Margje

Vandaag heb ik voor de 2de dag gewerkt op het Assurantiekantoor in Alkmaar...de sfeer is daar echt heel goed..Dacht in een stijve boel terecht te komen maar alles behalve dat..dus het bevalt wel...weet niet hoe lang ik daar kan werken maar zou wel leuk zijn als het nog ff kan.. :D Verder nog ff naar de supermarkt geweest en straks lekker op de bank hangen..Morgen nog een dag werken....

Margje

Vandaag zoals altijd vroeg opgestaan en ff rustig wakker geworden....Daarna naar het tuincentrum gegaan voor een kerstboom te halen en wat kerstballen etc. Naar huis gegaan, kerstboom geplaatst en alles erin gehangen..Naar de supermarkt, slager en bakker geweest voor wat kerstboodschappen alvast (de rest halen we morgen)...Daarna Chinees gehaald en opgegeten uiteraard...Toen nog naar Alkmaar geweest om een kennis weer op de trein te zetten...en nu heerlijk hangen!!!

Nevyn

Lekker liggen huilen bij Luc omdat ik mij klote voelde

mary-kate

Life can be so beautyfull
so follow your heart

Margje

Boodschappen gedaan (uiteraard)..morgen oliebollen bakken...Stuk gewandeld met de kleine lekker buiten...huurhuizen gezocht op internet in de omgeving van Utrecht (dus als iemand nog wat weet!!)...pannekoeken gebakken...en nu internetten....!

Joost

Ff wezen biljarten en een biertje gepakt in een kroeg

Margje

Vandaag kwam mijn (ja hoe noem je het) ex-tante? met haar vriend langs...Had ik al een tijd niet gezien...Even bijgekletst en toen heeft ze ons mee uit eten genomen naar een leuk tentje in Schoorl....Ben nu net terug...De kleine was in slaap gevallen tijdens het eten in de kinderstoel en werd wakker toen we uitgegeten waren  *G

Margje

Ben naar Utrecht geweest....ingeschreven bij een bemiddelingsbureau voor woonruimte..Beetje rondgehobbelt in Utrecht....