Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Je Gogo's of je leven

Gestart door Iwan, 20 september 2009, 14:05:22

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

ZWOLLE - In winkelcentrum Stadshagen in Zwolle vallen kinderen supermarktklanten aan
om Gogo's buit te maken.

De speciale poppetjesactie is nog maar net een week aan de gang maar supermarktconcern C1000
spreekt nu al van een Gogo-hype. "Het slaat heel erg aan. Maandag zijn we ermee begonnen
en klanten krijgen bij iedere tien euro een Gogo. Al vanaf dag een zijn de kinderen razend fanatiek
met het sparen van de Gogo
", aldus C1000-woordvoerster Van Beek.

De spaarwoede van de kinderen loopt zelfs al zo uit de hand dat in verschillende filialen
de ingangen van de C1000-supermarkten massaal worden geblokkeerd.





©telegraaf.nl
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Hier stond de jeugd ook al voor de C1000.
Woensdag liep ik geheel nietsvermoedend de C1000 uit en toen werd ik meteen aangesproken
door zo'n jeugd-deliquent op zo'n zeurderig toontje; "menééér, menééér heb't u ook GoGo's?"
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Frantic

tokkie-kinderen :(

Toen ik in de Oosterparkwijk woonde belden de kinderen zelfs bij je aan tijdens de "Flippo"-hype

TimT

Eerst had je met de flippoââ,¬â,,¢s toen had je met die dingen van de AH en nu C1000 spullen. Gewoon te gek voor woorden. Daarvoor ga je mensen toch niet mensen aanvallen.
Denk dat ondanks dat ze misschien jong zijn toch een de gene een schop voor zijn donder zou geven.

mary-kate

Inderdaad bij de flippo's was dat al je stond nog bij de kassa was nog bezig met afrekenen en ze stonden al langs je Pffff echt irritant
Sommige kinderen worden zelfs door andere kinderen bedreigt om gogo's ,flippo's of wat dan ook af te geven
Waar gaan we heen???
Life can be so beautyfull
so follow your heart

StarLight

Ik weet niet of ze hier ook voor de deuren staan. Ik heb er zelf 2 maar kan niet echt zeggen dat ik ze geweldig vind. En mijn buurjongetje wilt ze ook al niet..
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."

Dity

Ik had er hier een bij de C1000 gekregen.
Buiten inderdaad van die jochies die vroegen of ze die mochten hebben.
Toen ik zei dat ik hem aan mijn kleinzoon zou geven was het commentaar niet van de lucht.
Zal maar niet herhalen wat dat commentaar was  >:(
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

StarLight

Ja dan ben je niet meer lief!
"Achter iedere traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinnering."