Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

In love with sterretje

Gestart door Iwan, 14 mei 2012, 21:11:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Citeer
In love with sterretje

In Love With Sterretje is een tv-programma op RTL 5 waarin gezocht word naar een partner
voor Tony Wyczynski (bekend als "Sterretje" uit Oh Oh ...). Bridget Maasland presenteert het programma.

Het programma speelt zich af op Gran Canaria waar twaalf verschillende vrouwen verblijven in een villa.
Tijdens hun verblijf moeten ze verschillende opdrachten uitvoeren waarbij ze een date met Tony kunnen winnen.
De verschillende karakters van de meiden zorgen ervoor dat er nog wel een wat onenigheid in de villa voorkomt.

Aan het einde van elke aflevering vindt een eliminatie plaats waarin Tony één of twee meiden naar huis moet sturen.
Tony kan meiden in de gevarenzone plaatsen als hij vind dat zij zichzelf niet goed laten zien of minder interesse heeft
in haar dan in andere dames. Voorafgaand aan de eliminatie mogen alle dames anoniem hun stem uitbrengen op de dame
die zij het minste bij Tony vind passen. Deze stemmen worden aan Tony voorgelegd, maar zijn alleen bedoeld als advies.
Tijdens de eliminatie worden de dames met de meeste stemmen automatisch in de gevarenzone gezet,
maar kunnen daar door Tony weer uitgehaald worden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik ben nu In Love with Sterretje aan het meekijken, mijn moeder kijkt het....
Die sterretje is niet echt een helder licht, maar die dames zijn echt verschrikkelijk dom.
Ik wil niet arrogant overkomen, maar ik zou niet graag zo meid als partner hebben, hoewel ze er best leuk uitzien.

Nouja... blijkt maar weer dat een mooi uiterlijk ook niet alles is.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Ik vond het een lekker ontspannend programma. Heerlijk al die bitchfight onder die meiden, die de jongen echt nog niet kenden.

Ik snap dat ook niet. Je ziet een vent zich enorm misdragen in Oh Oh Cherso en Oh Oh Tirol en je denkt: die wil ik. Ik heb Tony altijd een leuke jongen gevonden om te zien, maar zo'n programma, ik moet er niet aan denken. Tony is overigens wel in mijn waardering gestegen, zit echt een gevoelige kant aan die jongen. Hopelijk wordt hij gelukkig met Mandy!

Iwan



Citaat van: AD.nl
Relatie van Sterretje na drie maanden over

Oh Oh-Cherso's Sterretje, die in een speciaal aan hem gewijd tv-programma op zoek ging naar de ware liefde,
is weer vrijgezel. Dat schrijft hij op zijn website.

De Hagenees laat weten dat het allemaal minder mooi bleek in Nederland dan tijdens de tv-opnames in in Spanje.
Immers, hier was het geen mooi weer, en er wachtten een grotere afstand tussen de twee, drukke agenda's
en veel aandacht. Tony omschrijft dat als volgt: 'Thuis in mijn eigen huisje in het vertrouwde Den Haag kwam ik
erachter dat ik niet meer dezelfde gevoelens koesterde als op Gran Canaria. Ik was niet meer zo verliefd als toen.
'

In totaal duurde de relatie met Mandy, de winnares van In Love With Sterretje, drie maanden. Tony legt nog uit dat je
gevoelens nu eenmaal niet kunt veranderen, maar dat het niet makkelijk is. Er is geen sprake van ruzie tussen de twee.
'Ik hoop nu ook van harte dat jullie respect hebben voor deze keuze en Mandy en mij hierin steunen.'
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."