Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Leukste stad van Nederland?

Gestart door Margje, 20 december 2006, 19:57:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Wat vind je de leukste (grote) stad van Nederland?

Amsterdam
Haarlem
Rotterdam
Breda
Tilburg
Eindhoven
Den Bosch
Utrecht
Nijmegen
Arnhem
Maastricht
Apeldoorn
Zwolle
Almere
Leeuwarden
Groningen
Den Haag
Iets anders..nl?

Iwan



Citaat van: Sugamilk op 27 september 2015, 11:26:45
Maastricht is zeker een mooie stad, al te lang niet meer geweest
Als je volgend weekend niets te doen hebt zou je weer eens naar Maastricht kunnen gaan.  ;D

Mijn broer vroeg of ik mee wilde naar Maastricht, maar mijn broer kende gaat het niet door.  ;D
Hij roept altijd van alles en het gebeurd nooit.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Helaas volgend weekend al andere plannen hihi

carola


Sugamilk


Japser

Ben vorig weekend in Assen geweest, heb me daar ook prima vermaakt hoor.
Als je de leuke plekjes weet te vinden hebben de meeste steden wel iets. Vind Maastricht ook erg mooi..

Iwan

Ik vond Maastricht een hele mooie en gezellige stad. Ben ook zeker vanplan om er aanstaande zomer nog eens een weekendje heen te gaan.

Ben er nog niet vanuit of ik Maastricht de leukste stad van Nederland vind, maar de eerste indrukken waren positief.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

http://www.tripadvisor.nl/Attractions-g188575-Activities-Maastricht_Limburg_Province.html

Check deze als je nog eens gaat! Boekenwinkel in Dominicanenkerk is een aanrader!!!
Zo ook de Blanchdael winkel in de Stokstraat, heeeeerlijke koffiebonen te koop!

Iwan



Citaat van: Kim op 27 oktober 2015, 08:47:04
http://www.tripadvisor.nl/Attractions-g188575-Activities-Maastricht_Limburg_Province.html

Check deze als je nog eens gaat! Boekenwinkel in Dominicanenkerk is een aanrader!!!
Zo ook de Blanchdael winkel in de Stokstraat, heeeeerlijke koffiebonen te koop!
Zal deze zomer eens kijken, ben van plan om dan weer naar Maastricht te gaan en dan misschien iets langer dan een lang weekend.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


Willeke

Utrecht!!  ;D Mijn zus woont er, kom er dus regelmatig :)

Maastricht is ook een hele mooie stad, maar kom er helaas niet zo vaak. Maar wil er weer graag een keertje heen, maar het komt er niet van. Ik lees meerdere reacties van mensen die het ook een mooie stad vinden.. Tijd voor een meeting? ;)

Iwan

Citaat van: Willeke op  9 augustus 2016, 19:08:16
Utrecht!!  ;D Mijn zus woont er, kom er dus regelmatig :)

Maastricht is ook een hele mooie stad, maar kom er helaas niet zo vaak. Maar wil er weer graag een keertje heen, maar het komt er niet van. Ik lees meerdere reacties van mensen die het ook een mooie stad vinden.. Tijd voor een meeting? ;)
Meeting in Maastricht lijkt me een goed plan!
Kan Kim ons rondleiden, ben vorig jaar in Maastricht geweest. --> klik...

maar we hebben nog nooit een officiële meeting gehad van dit forum... wel vaak over gesproken, misschien dat de volgende beheerder het wel lukt.  ;D --> meetings
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Gina

Staat er niet bij maar voor mij is Roermond de leukste stad. Gezellige binnenstad en dan de outlet en retailpark.. Gezellig en op zondag open.. ( niet heengaan als de duitsers een feestdag hebben want dan is er geen doorkomen aan)