Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Noord-Korea meldt vondst van nest mythische eenhoorn

Gestart door Iwan, 4 december 2012, 18:04:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
Noord-Korea meldt vondst van nest mythische eenhoorn

Archeologen in Pyongyang hebben de vondst van een hol van het mythische dier de eenhoorn 'recentelijk herbevestigd',
zo wordt gemeld door het KCNA (Korean Central News Agency), het officiële staatspersbureau van Noord-Korea.

Normaal gesproken komt er van de KCNA alleen maar nieuws over de onwaarschijnlijke wetenschappelijke prestaties
van Noord-Koreaanse wetenschappers, en de liefde die het volk voelt voor de leiders.

Het zou gaan om het hol van een van de eenhoorns die werd bereden door de oude Koreaanse koning Tongmyong.
Hij was de grondlegger van een konininkrijk dat delen van China en het Koreaanse schiereiland omvatte van de derde eeuw
voor Christus tot de zevende eeuw na Christus. Volgens Jo Hui Sung, directeur van het Archeologische Historische Instituut
van Noord-Korea, wordt er in de oude geschiedenisboeken al over dit hol gesproken.

Het hol zou zich 200 meter van een tempel bevinden. Vlak voor het nest zou een rechthoekige rots staan met daarop
de inscriptie 'Eenhoornhol'. 'Deze inscriptie stamt vermoedelijk uit de periode van het Koryo Koninkrijk (918-1392)',
meldt het KCNA.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vind het toch een grappig volkje die Noord-Koreanen, met hun dwaze uitspraken en dito wereldbeeld.
Vraag me wel af of het gewone volk in Noord-Korea zulke onzinberichten wel serieus neemt.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

House

Volgende week komen ze met het bericht dat ze Midden-Aarde hebben aangetroffen.
Ik vind het zo slecht nieuws bericht.
Maar het volk slikt het als zoete koek omdat het moet.

Goitske

Vraag me af hoeveel drugs ze van te voren hebben gebruikt om echt het nest van een eenhoorn te vinden.. ik kan ook wel ergens een bordje op hangen maar dat betekend niet dat het echt zo is!

Kattenhuis

Het "gewone"volk is gehersenspoeld en van kleins af aan opgegroeid met de grote leider is een god. Degene waarvan ze ooit merken dat die het niet serieus neemt wordt opgesloten of erger.