Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Hoe kijk jij terug op het jaar 2012?

Gestart door Iwan, 16 december 2012, 00:46:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan




Het jaar 2012 zit er bijna op.
Hoe kijk je terug op het jaar?
Heb jij 2012 als positief ervaren of was 2012 (voor jou) een negatief jaar?
Hoe was het jaar 2012 voor jou persoonlijk??
Wat waren jouw hoogte- en dieptepunten van het afgelopen jaar?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

2012 was voor mij over het algemeen een positief jaar. Hoogtepunt was natuurlijk de geboorte van onze kleine meid, nu alweer 11 maanden geleden..

Ook een dieptepunt; ik zat tegen het overspannen aan, maar dan op werkgebied. Gelukkig is dat goed afgelopen..

mary-kate

Een bewogen jaar. Aan de ene kant een sloofje omdat je er overal bij neergelegt hebt,werk,prive waardoor ik nu depressief ben.Ook zonder me erbij neergelegt te hebben voel ik me zo
Anderzijds heel strijdbaar om toch eruit te komen wat nog niet helemaal is gelukt maar ben nog bezig
Ik heb wel een paar leuke dingen gedaan maar toch zeker niet alles eruit heb gehaald wat erin zit
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

2012 was voor mij een niet echt negatief, maar ook niet echt een positief jaar.
Ik heb niet echt iets wat eruit sprong voor mij dit jaar....  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Voor ons een heel goed jaar!
Begin van het jaar hadden we de hoop dat ik zwanger zou worden wat dus al snel gebeurde, daarna een vrij goede zwangerschap die eindigde in een zware bevalling maar ik kreeg er wel een super blij kindje voor terug!
Als ik Jan zie lachen als ik smorgens bij zijn bedje kom dan kun je niet anders dan terug lachen en begint je dag helemaal goed!

Ook voor onze relatie is dit ook een goed jaar geweest, we zijn nog verder naar elkaar gegroeid en we wisten altijd al dat we altijd voor elkaar klaar staan maar dat heeft dit jaar zeker nog bevestigd.