Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

wat heb je vandaag in de Huishouding gedaan

Gestart door Iwan, 31 oktober 2012, 15:58:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Kim

Oh god......ik ga echt geen voetbalschoenen schoonmaken. Mag tie fijn zelf doen!  :tU:

Iwan

Achterhuis, waar mijn katten hun eten, drinken en kattenbak hebben staan, stofgezogen en gedweild.
De stofzuiger door mijn keuken getrokken en daarna de keuken gedweild en mijn aanrecht/kookplaat gepoetst.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Japser

Stofzuigen, dweilen, afwas, wassen en grasmaaien.

Iwan

Vandaag met een doekje en de stofzuiger door de woonkamer gegaan.... Heb nu het hele huis gehad!
Volgende week beginnen we weer opnieuw.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Citaat van: Kim op 20 mei 2014, 23:16:37
Oh god......ik ga echt geen voetbalschoenen schoonmaken. Mag tie fijn zelf doen!  :tU:

het is zo gebeurt, en nu is alles weer schoon voor het volgend seizoen, zorg dat zijn schoenen en kleren schoon zijn, scheenbeschermers elke week in sopje en dat zijn voetbal en trainingstassen in gepakt zijn  :)

carola

eten gemaakt
was gedraaid
afwas gedaan
kwarktaart gemaakt

Kim

Citaat van: carola op  1 juni 2014, 01:14:04
het is zo gebeurt, en nu is alles weer schoon voor het volgend seizoen, zorg dat zijn schoenen en kleren schoon zijn, scheenbeschermers elke week in sopje en dat zijn voetbal en trainingstassen in gepakt zijn  :)

Gjk mag in zijn handjes klappen met zo'n vriendin als jij! Let op dat je hem niet teveel verwend! :P
Daar worden ze lui van!  :aur:

carola

Citaat van: Kim op  1 juni 2014, 09:22:58
Citaat van: carola op  1 juni 2014, 01:14:04
het is zo gebeurt, en nu is alles weer schoon voor het volgend seizoen, zorg dat zijn schoenen en kleren schoon zijn, scheenbeschermers elke week in sopje en dat zijn voetbal en trainingstassen in gepakt zijn  :)

Gjk mag in zijn handjes klappen met zo'n vriendin als jij! Let op dat je hem niet teveel verwend! :P
Daar worden ze lui van!  :aur:

GJ helpt elke dag mee in het huishouden, kookt eten, doet de afwas, helpt huis schoonmaken   ;) dus hij is absoluut niet lui  :)
hoort bij mijn taak als vrouw vind ik

Iwan



Citaat van: carola op  1 juni 2014, 14:16:45
Citaat van: Kim op  1 juni 2014, 09:22:58
Citaat van: carola op  1 juni 2014, 01:14:04
het is zo gebeurt, en nu is alles weer schoon voor het volgend seizoen, zorg dat zijn schoenen en kleren schoon zijn,
scheenbeschermers elke week in sopje en dat zijn voetbal en trainingstassen in gepakt zijn  :)

Gjk mag in zijn handjes klappen met zo'n vriendin als jij! Let op dat je hem niet teveel verwend! :P
Daar worden ze lui van!  :aur:

Hoort bij mijn taak als vrouw vind ik.
Een vrouw naar mijn hart!   ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

De katten eten gegeven. Gisteravond gestofzuigd. Moet rustig aan doen momenteel.

Kim

- raam woonkamer gewassen binnen en buiten
- bankstel eens grondig gestofzuigd en schoongemaakt
- kattentorentje onthaard en kussens gewassen
- 2 wassen gedraaid en opgehangen, nu ligt er een zak Duplo in de wasmachine
- beneden alles gestofzuigd
- opgeruimd
- vaatwasser uitgeruimd

Tussendoor met Lars spelen en Fenne tevreden houden met flesjes....

Iwan

Twee slaapkamers leeggehaald, stofzuiger erdoor getrokken en ingespoten met ongediertebestrijdingsmiddel.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

stof gezogen
gedweild
was gedraaid en opgehangen
trap afgesopt
bank schoongemaakt
kussens gewassen

krijg wat van die katten......zucht, maken ALLES smerig!

Iwan

Citaat van: Kim op 29 juli 2014, 13:51:37
stof gezogen
gedweild
was gedraaid en opgehangen
trap afgesopt
bank schoongemaakt
kussens gewassen

krijg wat van die katten......zucht, maken ALLES smerig!
Ja idd, heb ook regelmatig ben dat ik net klaar ben met het zuigen der stoffigheden
en dan ligt er een paar uur later weer genoeg kattenhaar om een nieuwe kat erbij te kunnen freubelen.  8*)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Vandaag mijn ramen aan de buitenkant gewassen en mijn douche een grote schrobbeurt gegeven.
De stofzuiger door de woonkamer gehaald en het onkruid buiten te lijf gegaan met vergifspuit.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk


Kattenhuis

Wat opgeruimd en kattenbakken verschoond.

Iwan

Bed afgehaald  ;D  (verder doe ik vandaag ff niets, behalve dan bed weer opmaken natuurlijk)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Het huishouden > bed afhalen? Serieus?
Ik heb vandaag o.a. de wc rollenstang aangevuld! Hoort dat ook bij het huishouden!  ;D

Iwan



Citaat van: Kim op 18 oktober 2014, 00:24:18
Het huishouden > bed afhalen? Serieus?
Ik heb vandaag o.a. de wc rollenstang aangevuld! Hoort dat ook bij het huishouden!  ;D
*zucht*  :muur:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."