Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

School vindt 'schattig' seksuele intimidatie

Gestart door Iwan, 6 december 2011, 20:08:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
School vindt 'schattig' seksuele intimidatie

Een jongetje van negen jaar wordt door zijn schooldirectie beschuldigd van seksuele intimidatie
omdat hij zijn juf 'schattig' had genoemd. De jongen werd per direct twee dagen geschorst.

Het bizarre voorval had plaats op een school in Charlotte, in de staat North Carolina.
De jongen stond in de gang met een vriendje te praten, en vertelde hem dat hij zijn juffrouw 'cute', schattig, vond.
Dat werd echter opgevangen door een passerende leerkracht, die beklag ging doen bij de directie.
Dat meldt de Huffington Post vandaag.

De schooldirectie besloot vreemd genoeg om direct over te gaan tot de zware sanctie van schorsen.
De verbouwereerde jongen kreeg te horen de komende twee dagen de schoolpoort niet binnen te mogen.

De moeder van de 'seksist' is boos en legt zich allesbehalve neer bij het besluit van de school.
Momenteel overweegt ze stappen te ondernemen om de schorsing van haar kind ongedaan te maken.

Het geval staat niet op zichzelf. Eerder deze maand berichtten Amerikaanse media over een jongen uit Boston
die geschorst was voor seksuele intimidatie nadat hij een klasgenoot in zijn kruis getrapt had. Volgens de moeder
van de jongen handelde haar zoon echter uit zelfverdediging tegen zijn pestkop, en is dus eigenlijk het verkeerde kind gestraft.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Amerikanen zijn knettergek, hoe kun je een 9-jarig kind nu schorsen voor seksuele intimidatie
omdat hij zijn lerares cute noemt? Kleine hondjes zijn cute, babietjes zijn cute, leraressen zijn cute,
cute is geen woord, in mijn optiek, waar een seksuele lading op rust.
En al deed het dat wel dan is het nog een kind dat dat woord gebruikt.   :GaGa:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."