Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

'Bouma gaf teamdokter Oranje een klap'

Gestart door Iwan, 19 juni 2012, 15:32:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: AD.nl
'Bouma gaf teamdokter Oranje een klap'

Wilfred Bouma heeft een teamdokter van het Nederlands elftal een klap verkocht.
Dat werd gisteravond gemeld in Studio Voetbal.

De PSV-verdediger zou het vlak na de nederlaag tegen Duitsland aan de stok hebben gekregen met de dokter.
Die zou Bouma gesommeerd hebben naar een dopingcontrole te gaan, maar de linkspoot had daar geen zin in.
Omdat de teamdokter bleef aandringen zou Bouma hebben uitgehaald.

De 34-jarige verdediger kwam dit EK geen minuut in actie voor het Nederlands elftal.

Bouma: Niets van waar
De KNVB stelt geen nader onderzoek in naar het incident tussen Bouma en de teamdokter.
Dat meldt het Eindhovens Dagblad. Intern zou hij verklaard hebben dat hij de dokter niet goed hoorde.
De zaak is de dag na Nederland-Duitsland tot tevredenheid uitgesproken

Via een woordvoerder van PSV laat Bouma weten dat er niets van waar is. 'Ik heb absoluut niet geslagen.'

Johan Derksen voorspelde zondag al dat er spoedig 'een enorme beerput' open zou gaan over de sfeer bij Oranje.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citeer
'Als Huntelaar weer geselecteerd wordt, sluit ik een opstand niet uit'

De eenheid binnen het Nederlands elftal tijdens het EK is uiteengevallen door het gedrag van Klaas-Jan Huntelaar.
Mensen rond het elftal doen daar (anoniem) een boekje over open.

Huntelaar rekende op een basisplaats maar kreeg die in eerste instantie niet. Na de eerste verliespartij tegen Denemarken
barstte de bom en eiste Huntelaar een plaats in de basis. Door toe te geven verloor bondscoach Van Marwijk veel gezag
en viel het elftal in drie kampen uiteen.

Betrokkenen zeggen dat Huntelaar zich onmogelijk gedroeg en dat Van Marwijk hem naar huis had moeten sturen.
Ze zien binnen Oranje weinig toekomst meer voor de speler.

NRC Handelsblad citeert vanmiddag een Oranje-betrokkene, die 'uiteraard' anoniem blijft: 'De spelers zijn klaar met Huntelaar,
ik vraag me af er nog toekomst voor hem is in Oranje. Ik sluit niet uit dat er een opstand komt als hij weer geselecteerd wordt.
Bijna niemand wil nog met hem voetballen.
'

Wesley Sneijder
'Volstrekte onzin', zo stelt collega-international Wesley Sneijder. De middenvelder reageerde vanuit zijn vakantieadres
op de berichtgeving rondom de Oranje-spits.

In een reactie aan de NOS liet Sneijder weten dat er niets waar is van de geruchten rondom Huntelaar.
'Als dat zo zou zijn geweest, als Huntelaar zich onmogelijk had gemaakt, dat had ik daar heus wel wat van gezegd.
Het is gewoon niet waar
', zo reageerde de international per telefoon vanuit Ibiza.

Afvallers
Johan Derksen maakt in VI Oranje bekend, dat bondscoach Bert van Marwijk, mocht hij definitief aanblijven,
en daar lijkt het nog op, bij Oranje niet meer verder wil met: Heitinga (te slecht gespeeld), Huntelaar en Van der Vaart
(maakten teveel stampij als wisselspelers). Derksen legt in het voetbalpraatprogramma ook uit dat Afellay
(gedroeg zich vanwege zijn transfer naar Barcelona te arrogant) en Robben (bracht niet wat hij eerder wel bracht)
niet lekker lagen in de spelersgroep. De spelersgroep van Oranje zou verder niet begrijpen waarom Vurnon Anita
en Urby Emanuelson niet definitief werden geselecteerd. In VI Oranje wordt een lijstje gepresenteerd met afvallers
in een volgend tijdperk-Van Marwijk: Mathijsen, Bouma, Heitinga, Boulahrouz, Van Bommel, Kuyt, Huntelaar en Van der Vaart.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."