Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Wat heb je gedaan?

Gestart door Iwan, 26 november 2006, 23:55:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Vanmorgen gewerkt en vanmiddag naar de begrafenis van mijn oom geweest.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Vanmorgen begonnen met werken. Daarna gj naar zijn werkuitje gebracht ze gingen bowlen en eten. Daarna ff naar de action klein pakketje/aardigheidje voor alle ouders gekocht. Nu nog tot 8 uur aan het werk. En straks gj weer ophalen

Kattenhuis

Wat dingentjes in huis gedaan (o.a. wat opruimen, toilet schoonmaken) en verder rustig aan gedaan.  ;D

Iwan

Vandaag naar Groningen geweest, zou met mijn neefje naar de bios. Hij zou de kaartjes bestellen via internet, maar hij kwam niet opdagen.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Wat gerelaxt en verder aan het opruimen in 1 van de kamers.

Iwan

Zaterdag had ik mijn eerste bardienst in het dorpshuis en oudjaarsnacht had ik ook bardienst in het dorpshuis.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Markt kip gehaald.
Batterijtje in de horloge laten zetten
Loempia gehaald en gegeten
En nu een aardappelsalade aan het maken voor morgen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Ik ben al naar de glasbak geweest. breekt ook nog de hengsels van het mandje af  :-\
Gelukkig kon ik het nog net opvangen. En verder tv gekeken
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Gisteren naar een bijeenkomst geweest over de herindeling van de gemeentes. (was voor dorpsbelangen)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Gisteren gewerkt en 's avonds met mijn club naar Wolvega geweest voor een teamwedstrijd schaken. Vandaag boodschappen gehaald en verder een paar kussenslopen, een hoeslaken, een boek en een paar schoenen gekocht.

mary-kate

Vandaag brieven geschreven naar pen vriendinnen en verder nog niks
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Vanmorgen had ik functioneringsgesprek op hoofdkantoor, maar ik was te laat, afdelingshoofd was te laat en tussenpersoon was op de verkeerde locatie.  *G
Daarna had ik nog een werkoverleg op hoofdkantoor. Daarna ben ik terug naar gemeentehuis gegaan en daar nog wat gewerkt.
Vanavond had ik vergadering van dorpsbelangen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Gymles gehad met de ouderen
Life can be so beautyfull
so follow your heart

mary-kate

Lege flessen weg gebracht en bezoek gehad
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Iwan

Gewerkt, nieuwe schoenen gekocht, naar de snackbar geweest met collega's, daarna nog wat gewerkt en schaatsen gekeken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Vanmorgen naar de supermarkt geweest om boodschappen te halen. Vanmiddag de stadf in geweest en paar deo's, paar flessen douchegel en ibuprofen gehaald. Zag toen in de stad een mooi kattenbeeld (loeizwaar) dus ben aar huis gegaan om een boodschappenkar op te halen en heb dat beeld gekocht. Vanavond muziek aan het luisteren en wat tv aan het kijken.

mary-kate

Markt geweest
Bij iemand een patroontje haken geleerd
Nu koken en straks afwassen en eten
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kattenhuis

Net naar de polikliniek voor bloedprikken. Verder een paar boodschappen gehaald. Ben bekaf. Na een kort verblijf in het ziekenhuis is nu controle bloed op wat andere zaken.

Iwan

Dinsdag ben ik met mijn moeder naar Zevenaar (vlak bij Arnhem) geweest om mijn tante te bezoeken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kattenhuis

Vanmorgen op mijn balkon de krant gelezen met een mok espresso. Nu zit ik binnen, in huis is 31 graden, buiten op het balkon (nu in de zon) heel veel warmer en niet te doen.