Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

NAC hoopt op vrijspraak voor Lurling

Gestart door gjk, 21 februari 2010, 10:49:59

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

gjk


NAC hoopt op vrijspraak voor Anthony Lurling. De spits kreeg zaterdag de rode kaart voor een tackle op Jacob Lensky van FC Utrecht. NAC moest een uur verder met tien man en verloor met 0-2.


Scheidsrechter Björn Kuipers was pertinent. ,,Een trap tegen de enkels. Ik stond er bovenop.'' Trainer Robert Maaskant van NAC: ,,We weten niet meer waar we aan toe zijn met tackles. Lurling was te laat, zijn overtreding was hooguit geel, maar hij kreeg rood. Het is inconsequent. De ene keer wordt er gewoon doorgelopen, de andere keer is het een rode kaart. Ik heb het opgegeven om te vragen hoe het nou zit.''

Over de tijdelijke staking van de wedstrijd wegens spreekkoren zei Maaskant: ,,Vorige week is Lurling uitgescholden voor alles wat lelijk is, en gebeurde er niets. Nu waren er spreekkoren, maar toen die wegzakten vond de scheidsrechter het nodig om de speaker een tweede oproep te laten doen om ermee te stoppen. Toen begon het opnieuw. Ik ben nog verhaal gaan halen, maar ik kon een snauw krijgen.''