Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Waar ligt voor je de grens?

Gestart door Iwan, 9 februari 2008, 20:05:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Als je (min of meer) bezet bent waar ligt voor jou dan de grens?
Mag je dan flirten, mag iemand aan je zitten (op een intieme, maar niet seksuele manier)
of mag je dan helemaal geen ander meer aankijken of er mee praten?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Een ander niet meer aankijken of er niet meer mee mogen praten is natuurlijk van de gekke, dat moet gewoon kunnen.

Maar dat er dan iemand aan je zit (op een intieme, maar niet seksuele manier)? nee dat vind ik niet kunnen.
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Iwan

Flirten vind ik wel ver gaan, maar dat hangt natuurlijk ook af van wat je definitie van flirten is.
Een ander niet mag aankijken of niet naar een lekker stuk man/vrouw kijken omdat je een vriend/vriendin
hebt, vind ik overdreven, wat mij betreft; kijken mag ..............
Kussen bv op de wangen moet uiteraard kunnen, en ook een kus op de mond vind ik geen doodszonde,
als het echt passievol zoenen word dan gaat me dat wel weer te ver. En qua aanraken, dat maakt maar
net uit wie wie waar aanraakt.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

kijke kijke maar niet kopen zeg ik altijd maar :p

carola

ik hou het bij kijken, ik feliciteer alleen een goede vriend als die jarig is met 3 kussen op de wangen

Iwan

GJ heeft ook wel eens aan mijn toenmalige vriendin gezeten, was welliswaar voor een keurig nette massage, maar toch....  ;D
Ik heb daar echt geen problemen mee, zolang het maar niet stiekem gebeurd en het niet te ver gaat.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Citaat van: carola op 25 september 2011, 16:09:05
ik hou het bij kijken, ik feliciteer alleen een goede vriend als die jarig is met 3 kussen op de wangen

Dus je feliciteert andere mensen nooit met 3 zoenen??

Goitske

Een klein beetje flirten moet kunnen met bepaalde personen maar wel dat die persoon niet verwacht dat er meer in zit. Maar aan elkaar zitten is een grote nee, ik loop wel eens te ouwehoeren met mannen die ik ken (en marcel ook) dat ik een arm om mijn schouders of middel krijg maar dat is ook alleen bij echt een hele selecte groep. Ook van beide kanten is er geen interesse in elkaar allemaal happy in een relatie

little_mermaid

Citaat van: Goitske op  6 december 2013, 18:55:51Een klein beetje flirten moet kunnen met bepaalde personen

Als je aan het flirten bent, met een ander.
Zit er duidelijk al iets mis in je relatie.
Als je een goede relatie hebt, de persoon echt graag ziet, dan heb je die flirt met een ander niet nodig.
Van zodra mijn partner dit met mij zou doen, weet hij ook waar hij zich kan aan verwachten.
Flirten is not done, als je in een relatie zit.

Goitske

Citaat van: little_mermaid op  7 december 2013, 11:26:53
Citaat van: Goitske op  6 december 2013, 18:55:51Een klein beetje flirten moet kunnen met bepaalde personen

Als je aan het flirten bent, met een ander.
Zit er duidelijk al iets mis in je relatie.
Als je een goede relatie hebt, de persoon echt graag ziet, dan heb je die flirt met een ander niet nodig.
Van zodra mijn partner dit met mij zou doen, weet hij ook waar hij zich kan aan verwachten.
Flirten is not done, als je in een relatie zit.

Dat zeg ik met bepaalde personen! Tja wel knap dat jij al weet dat er iets mis in mijn relatie zit
Gelukkig dat je het op tijd zegt aangezien ik zwanger van de 2de ben en volgende week ga trouwen pff moet ik maar snel alles afblazen!

Iwan



Citaat van: Goitske op 12 december 2013, 16:15:24
Citaat van: little_mermaid op  7 december 2013, 11:26:53
Citaat van: Goitske op  6 december 2013, 18:55:51Een klein beetje flirten moet kunnen met bepaalde personen

Als je aan het flirten bent, met een ander.
Zit er duidelijk al iets mis in je relatie.
Als je een goede relatie hebt, de persoon echt graag ziet, dan heb je die flirt met een ander niet nodig.
Van zodra mijn partner dit met mij zou doen, weet hij ook waar hij zich kan aan verwachten.
Flirten is not done, als je in een relatie zit.

Dat zeg ik met bepaalde personen! Tja wel knap dat jij al weet dat er iets mis in mijn relatie zit
Gelukkig dat je het op tijd zegt aangezien ik zwanger van de 2de ben en volgende week ga trouwen pff moet ik maar snel alles afblazen!
D'r zit natuurlijk nogal een verschil tussen flirten en flirten. Wanneer ik met Goitske flirt dan weet zij dat ze het niet
al te serieus moet nemen, maar wanneer ik met een onbekende zou flirten dan zou ik me kunnen voorstellen dat hij of zij
het misschien serieuzer kan opvatten dan het bedoeld is. Maar dat Goitske mijn flirten met haar niet serieus neem  :'(
hoeft natuurlijk niet te betekenen dat haar partner het misschien wel wat serieuzer neemt of het gewoon niet leuk vind.
Maar ik geloof niet dat Marcel er echt een probleem van zou maken als ik met Goitske zou flirten, misschien dat hij het
wel irritant vond toen hij net wat met Goitske had, maar het gaat ook om elkaar wederzijds te kunnen vertrouwen.
Wanneer ik wel serieus met Goitske zou flirten dan is het ook aan haar om er niets anders mee te doen dan mij duidelijk
te maken dat het voor haar een lolletje is en niet serieus. Voor vreemdgaan heb je nog altijd 2 personen nodig (of meer).

Vorige week heb ik nog staan flirten met de bezorgmeneer van de TNT... maar dat was ook niet serieus, al was het maar
omdat ik niet op mannen val, maar dat weet hij natuurlijk niet.  *G


Maarrrrrrr hoezo gaat u de volgende week trouwen..... heb ik helemaal gemist... Gefeliciteerd alvast!
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

little_mermaid

Citaat van: Goitske op 12 december 2013, 16:15:24
Citaat van: little_mermaid op  7 december 2013, 11:26:53
Citaat van: Goitske op  6 december 2013, 18:55:51Een klein beetje flirten moet kunnen met bepaalde personen

Als je aan het flirten bent, met een ander.
Zit er duidelijk al iets mis in je relatie.
Als je een goede relatie hebt, de persoon echt graag ziet, dan heb je die flirt met een ander niet nodig.
Van zodra mijn partner dit met mij zou doen, weet hij ook waar hij zich kan aan verwachten.
Flirten is not done, als je in een relatie zit.

Dat zeg ik met bepaalde personen! Tja wel knap dat jij al weet dat er iets mis in mijn relatie zit
Gelukkig dat je het op tijd zegt aangezien ik zwanger van de 2de ben en volgende week ga trouwen pff moet ik maar snel alles afblazen!

Ik zeg dat bij elke persoon.  Flirten doe je niet als je gelukkig bent, met de persoon waar je mee samen bent.
Dan heb je daar absoluut geen nood aan. 
Mijn partner weet ook, moest dit ooit gebeuren, dat hij meteen ook kennis zal mogen maken met de deur.
Maar ik vertrouw hem hier in.  Wij zijn gelukkig met ons tweetjes, en hebben daar ook geen behoefte aan.

Goitske

Citaat van: Iwan op 12 december 2013, 17:42:55


Citaat van: Goitske op 12 december 2013, 16:15:24
Citaat van: little_mermaid op  7 december 2013, 11:26:53
Citaat van: Goitske op  6 december 2013, 18:55:51Een klein beetje flirten moet kunnen met bepaalde personen

Als je aan het flirten bent, met een ander.
Zit er duidelijk al iets mis in je relatie.
Als je een goede relatie hebt, de persoon echt graag ziet, dan heb je die flirt met een ander niet nodig.
Van zodra mijn partner dit met mij zou doen, weet hij ook waar hij zich kan aan verwachten.
Flirten is not done, als je in een relatie zit.

Dat zeg ik met bepaalde personen! Tja wel knap dat jij al weet dat er iets mis in mijn relatie zit
Gelukkig dat je het op tijd zegt aangezien ik zwanger van de 2de ben en volgende week ga trouwen pff moet ik maar snel alles afblazen!
D'r zit natuurlijk nogal een verschil tussen flirten en flirten. Wanneer ik met Goitske flirt dan weet zij dat ze het niet
al te serieus moet nemen, maar wanneer ik met een onbekende zou flirten dan zou ik me kunnen voorstellen dat hij of zij
het misschien serieuzer kan opvatten dan het bedoeld is. Maar dat Goitske mijn flirten met haar niet serieus neem  :'(
hoeft natuurlijk niet te betekenen dat haar partner het misschien wel wat serieuzer neemt of het gewoon niet leuk vind.
Maar ik geloof niet dat Marcel er echt een probleem van zou maken als ik met Goitske zou flirten, misschien dat hij het
wel irritant vond toen hij net wat met Goitske had, maar het gaat ook om elkaar wederzijds te kunnen vertrouwen.
Wanneer ik wel serieus met Goitske zou flirten dan is het ook aan haar om er niets anders mee te doen dan mij duidelijk
te maken dat het voor haar een lolletje is en niet serieus. Voor vreemdgaan heb je nog altijd 2 personen nodig (of meer).

Vorige week heb ik nog staan flirten met de bezorgmeneer van de TNT... maar dat was ook niet serieus, al was het maar
omdat ik niet op mannen val, maar dat weet hij natuurlijk niet.  *G


Maarrrrrrr hoezo gaat u de volgende week trouwen..... heb ik helemaal gemist... Gefeliciteerd alvast!

Haha heeft ook nergens verder gestaan ;) heb mijn redenen om het stil te houden om geen gedonder te krijgen zoals je weet ;)
Enne zoals je al zegt de mensen met wie ik soms "flirt" weten donders goed hoe ik in mijn relatie zit en dat ik met geen vinger een andere man of vrouw zou aanraken.
Marcel is absoluut niet jaloers en weet ook dat er geen haar op mijn hoofd is die aan een andere man moet denken!
Wij zijn heel open naar elkaar, hij roept zelfs hey Goits moet je eens kijken is dat niks voor jou?? en dat kan zijn dat het echt mijn type is of dat hij een of andere enge zeer behaarde dikke vent in een te strakke speedo aanwijst om even goed te lachen!

Zoals ik dus in het eerste bericht al zei bepaalde personen niet met de buurman, een of andere vent in de kroeg of wat dan ook. Mensen die ik ken en die mij en Marcel goed kennen