Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Contact leggen met iemand van het andere geslacht

Gestart door Iwan, 8 februari 2010, 22:10:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leg jij makkelijk contact met iemand van het andere geslacht?

Ja, dat gaat mij heel makkelijk/natuurlijk af.
5 (62.5%)
Neen, ik ben te verlegen.
2 (25%)
Ja, als de ander al geïntresseerd is.
0 (0%)
Neen, het is altijd even doorbijten.
1 (12.5%)
Anders, namelijk .....
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

Iwan

Leg jij makkelijk contact met het andere geslacht of ben je daar te verlegen voor?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

In het echt ben ik nogal verlegen, want wel een hindernis kan zijn in het leggen van contact.
Op het internet ben ik veel beter/sneller in het leggen van contact met vrouwen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

In het begin was ik altijd verlegen maar tegenwoordig gaat het mij een stuk beter af, als ik iemand leuk vind stap ik er wel op af ik heb gemerkt dat dat toch een stuk beter werkt dan af te wachten tot zij de eerste stap zet. :tU:

Lynn


Iwan

Mijn IRL verlegenheid is ook wat minder geworden, dus leg ook wat sneller en gemakkelijker contact met vrouwen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

ik ga altijd eerst ene praatje maken met het mannelijke geslacht en als ik hem echt leuk vind zou ik direct op hem afstappen

Iwan

Citaat van: carola op 25 september 2011, 17:06:52
ik ga altijd eerst ene praatje maken met het mannelijke geslacht en als ik hem echt leuk vind zou ik direct op hem afstappen
Ik heb contact gelegd met GJ of legde hij contact met jou en van wie was het idee om elkaar in het echt te zien?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

vriendschappelijk maakt het voor mij niet uit of het een man of vrouw is, qua relaties ben ik een enorme muts en heb ook heel laat door dat iemand mij leuk vindt altijd al gehad

Kim

Gaat me makkelijk af, ben oprecht geïnteresseerd in andere mensen en wil ook graag weten wat ze
doen in hun leven en wat de interesses zijn. Het fijne van nieuwsgierig zijn is dat je zo wel meer van
mensen leert kennen! :P

Iwan

Citaat van: Lynn op 19 februari 2010, 19:16:15
Het gaat mij wel gemakkelijk af eigenlijk.
Denk dat het voor vrouwen ook wel gemakkelijker is om contact te leggen met een man,
vooral als ze er goed uitzien. Denk trouwens ook dat het voor knappe mannen gemakkelijker
is om contact te leggen met een vrouw. Voor mij is mijn uiterlijk wel iets waardoor ik misschien
wat minder snel contact zou leggen met een vrouw.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

Citaat van: Iwan op 21 november 2013, 19:19:24
Citaat van: carola op 25 september 2011, 17:06:52
ik ga altijd eerst ene praatje maken met het mannelijke geslacht en als ik hem echt leuk vind zou ik direct op hem afstappen
Ik heb contact gelegd met GJ of legde hij contact met jou en van wie was het idee om elkaar in het echt te zien?

@ Iwan: GJ sprak mij aan op badoo, na een paar maanden  stelde GJ voor om iets af te spreken dat was 24 november 2010 we hebben bij de bieb in grijpskerk afgesproken en toen nog even bij hem thuis wat gedronken. Na iets korter na onze eerste ontmoeting hebben we een relatie gekregen ( 20-12-2010) een dag voor zijn verjaardag, dat is wel grappig

Kim

@ Iwan: ik denk dat er niks mis is met jouw uiterlijk hoor? Het is ook iets van uitstraling/houding/goede babbel en durven wat je ver kan brengen.

Iwan

Citaat van: Kim op  3 maart 2014, 14:59:52
@ Iwan: ik denk dat er niks mis is met jouw uiterlijk hoor?
Het is ook iets van uitstraling/houding/goede babbel en durven wat je ver kan brengen.
Ik ben ook best wel verlegen.....
Op het werk is er steeds een mevrouw die naar mij zwaait,
en het enige wat ik dan kan bedenken is of haar kwaad aankijken of haar negeren.  :-\

Daarna stopte ze steeds een tijdje met zwaaien tot ik haar weer een paar keer gegroet heb.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."