Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Jouw Partner, jouw eerste keus?

Gestart door Iwan, 22 augustus 2010, 17:48:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Jouw beslissing om te kiezen voor je partner is waarschijnlijk één van de belangrijkste
momenten van je leven. Je beslist om je toekomst volledig anders in te richten.
Hoe kun je nu op voorhand weten of je nu echt wel de juiste partner hebt uitgepikt?


Is/was jouw partner jouw eerste keus?
of had je eigenlijk iemand anders op het oog
en ben je uiteindelijk 'blijven zitten' met je huidige partner?


Waarom ben jij uiteindelijk bij je partner, waarom hou jij van je partner?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Geen van mijn 'echte volwassen' partners waren echt mijn eerste keuze, denk dat daarom mijn relaties ook niet zolang stand hielden,
omdat ze niet geen eerste keuze waren was ik ook niet bereid om er echt voor te gaan of om er voor te vechten.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

mijn huidige partner die koos mijn uit, en ik ben blij dat ik ook voor hem moeite heb gedaan, heb er tot de dag geen spijt van. Hij zou ook mijn man en de papa van mijn kindjes kunnen worden

Iwan

Nog steeds geen partner gehad die echt mijn (eerste) keuze was.
Ik ben nu wel actief bezig om iemand echt proberen te versieren, dus wat dat betreft is zij wel mijn eerste keuze,
maargoed weet natuurlijk nog niet of dat ook echt een relatie wordt, hoop het wel......
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: Iwan op 23 februari 2012, 15:33:23
Nog steeds geen partner gehad die echt mijn (eerste) keuze was.
Ik ben nu wel actief bezig om iemand echt proberen te versieren, dus wat dat betreft is zij wel mijn eerste keuze,
maargoed weet natuurlijk nog niet of dat ook echt een relatie wordt, hoop het wel......
Iemand enig idee wie ik bedoelde???? Want volgens mij was het toen al uit met Linda........
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim


Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Ik wil niet veel zeggen, maar ik denk dat iedereeeeeeen wist dat het om Margje ging. :P

Goitske

Citaat van: Iwan op 31 augustus 2010, 20:47:30
Geen van mijn 'echte volwassen' partners waren echt mijn eerste keuze, denk dat daarom mijn relaties ook niet zolang stand hielden,
omdat ze niet geen eerste keuze waren was ik ook niet bereid om er echt voor te gaan of om er voor te vechten.

Dan komt natuurlijk ook de vraag wie was dan wel je eerste keuze en waarom ben je daar niet voor gegaan.

Marcel is voor mij wel echt mijn eerste keuze en ik die van hem. In het eerste half jaar dat we met elkaar hadden hebben we bijna alle ellende over ons heen gehad die je kunt hebben en hebben we hele moeilijke keuzes moeten maken. Ik ben tot op de dag van vandaag blij met de keuzes die ik gemaakt heb ook al betekende dat voor mij ook veel verdriet en een sprong in het diepe. Ook toen ik overspannen was door alle ellende heeft Marcel mij altijd gesteund en er door heen gesleept.
Al met al hele zware tijden samen gehad maar ook hele mooie en er zullen van beide vast nog meer volgen maar we zijn er voor elkaar.

Iwan



Citaat van: Goitske op 15 mei 2013, 21:47:14
Citaat van: Iwan op 31 augustus 2010, 20:47:30
Geen van mijn 'echte volwassen' partners waren echt mijn eerste keuze, denk dat daarom mijn relaties ook niet zolang stand hielden,
omdat ze niet geen eerste keuze waren was ik ook niet bereid om er echt voor te gaan of om er voor te vechten.

Dan komt natuurlijk ook de vraag wie was dan wel je eerste keuze en waarom ben je daar niet voor gegaan.
pff.... vond vroeger wel buurmeisje erg leuk en iemand die een dorp verderop woonde en later iemand van het werk.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."