Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Gevoelens voor mannen

Gestart door Johan366, 31 december 2011, 13:59:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Johan366

Hallo allemaal.

Ik heb sterk het gevoel dat ik gevoelens voor mannen heb. Dit omdat ik steeds een erectie krijg.
Of is dat gewoon door de spanning kan iemand mij met raad en daad advies geven.
Het leven duurt maar even

Iwan

Je krijgt een erectie, raakt seksueel opgewonden, van mannen in het algemeen of in een specifieke omgeving,
bv van naakte mannen in de kleedkamer na het sporten, en van vrouwen raak je daar ook opgewonden van of alleen van mannen?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Johan366

Ik krijg gewoon al een erectie als ik met een man klets op internet of als hij lief doet bij voorbeeld. Heb het gevoel dat ik sneller een stijve penis krijg van een man,
dan als van een vrouw. Natuurlijk krijg ik een erectie van vrouwen maar voor mijn gevoel snellen bij een man als bij een vrouw. Raar maar waar
Het leven duurt maar even

Margje

Citaat van: Johan366 op  1 januari 2012, 15:31:42
Ik krijg gewoon al een erectie als ik met een man klets op internet of als hij lief doet bij voorbeeld. Heb het gevoel dat ik sneller een stijve penis krijg van een man,
dan als van een vrouw. Natuurlijk krijg ik een erectie van vrouwen maar voor mijn gevoel snellen bij een man als bij een vrouw. Raar maar waar

Ik geloof dat op het moment dat je erachter komt dan wel homo of bisexueel te zijn of het eigenlijk nog niet eens weet van jezelf het kan starten met erotische gevoelens maar het lijkt me ook dat je dan op andere manieren aangetrokken moet voelen tot dezelfde sexe en niet alleen door middel van een erectie te krijgen. Het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat je een keer sex wilt met een man...Ik zou me eens gaan afvragen bij jezelf of je je ook op een andere manier aangetrokken voelt tot een man, dan wel verliefd kan worden op een man dan ben je al een stuk verder! Succes erbij!

Johan366

Hoi Margje

Dank je voor je lieve reactie. Ik moet eerlijk bekken dat ik niet alleen een erectie van een man maar dat ik ook stapel verlief op een man kan zijn.
Ik ben pas nog stapel verlief op een man geweest ik heb nog nooit zo naar een man verlangt als toen. het is raar maar waar. Toen ik hem voor het eerst zag,
en gelijk voor het laatst voelde het zo goed veilig en vertrouwt ik was verliefd tot over me oren. Ik had hem zo graag een kus op zijn mond willen geven en willen,
zeggen lieverd ik hou van je. Nu ik dit schrijf voel ik weer van alles. Ik denk een stuk verlangen en liefde naar hem en naar een man. Sorry dat ik zo open ben.
Het leven duurt maar even

Margje

Wat ik zo begrijp uit jouw situatie is het daadwerkelijk wel zo en weet je het zelf ook al dat je meer voor een man voelt/kan voelen dan vriendschap.....Nu is het alleen de grote vraag...hoe wil je er mee omgaan en wat wil je er mee doen....Het besef is er al...das 1....nu moet je duidelijk krijgen hoe verder....Ik zal je niet gelijk in een hokje plaatsen...want uiteindelijk ben je wie je bent en wat (seksualiteit) je bent....daar hoef je niet gelijk of nooit een stempel op te drukken maar het is wel belangrijk voor jezelf dat je er wat mee doet....Je kan het namelijk niet verstoppen....

Johan366

Hoi Margje

Ik heb het gevoel dat ik echt op mannen val en dat ik gewoon Homo ben. nu ik dit schrijf verlang ik gewoon naar een man gewoon het idee van het zelfde geslacht. Ik heb gewoon niet zoveel met een vagina als ik het zo mag zeggen. Nee ik kan het niet verstoppen wat ik voel dat ik er gewoon naar verlang waarom krijg ik dan steeds een erectie bij alleen bij de gedachten als ik aan een lieve of leuke man denk. Nu is mijn vraag ben ik nu echt Homo
Het leven duurt maar even

Iwan



Citaat van: Johan366 op  2 januari 2012, 19:13:45
Hoi Margje

Ik heb het gevoel dat ik echt op mannen val en dat ik gewoon Homo ben. nu ik dit schrijf verlang ik gewoon naar een man
gewoon het idee van het zelfde geslacht. Ik heb gewoon niet zoveel met een vagina als ik het zo mag zeggen.
Nee ik kan het niet verstoppen wat ik voel dat ik er gewoon naar verlang waarom krijg ik dan steeds een erectie
bij alleen bij de gedachten als ik aan een lieve of leuke man denk. Nu is mijn vraag ben ik nu echt Homo
Misschien ben je wel biseksueel of bi-schierig, zijn heel veel mannen.
Je bent getrouwd zag ik op jouw profiel, neem aan met een vrouw, geniet je dan ook helemaal niet van seks met haar?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Johan366

vindt dat lastig en genieten met mijn vrouw. Ja Bi ben ik zeker maar misschien ben ik wel meer als alleen Bi.
Het leven duurt maar even

Iwan



Citaat van: Johan366 op  2 januari 2012, 19:23:54
vindt dat lastig en genieten met mijn vrouw.
Ja Bi ben ik zeker maar misschien ben ik wel meer als alleen Bi.
Misschien moet je het een proberen met een man, al weet ik natuurlijk niet of je vrouw daar wel blij mee zou zijn.
Weet zij van jouw gevoelens eigenlijk, als ik vragen mag. (als het mij/ons niets aangaat mag je dat ook gewoon zeggen hoor.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Johan366

Zij weet dat ik Bi ben maar meer ook niet. Ik zou niets liever willen.
Sorry ik moet weg naar een verjaardag ik reageer morgen weer oke.
Het leven duurt maar even

Margje

Op de vraag of je homo bent kan ik geen antwoord geven, dat weet jijzelf het beste......
Sowieso is het moeilijk te zeggen wat je in deze situatie moet doen ook gezien je getrouwd bent...ik weet ook niet of er tussen jullie bepaalde afspraken bestaan....Toch hoe moeilijk het ook zal zijn vind ik wel dat je moet kijken naar wat je nu hebt en wat je eigenlijk wilt....Jij bent de enige die dat kan bepalen...Ik moet zeggen dat het sowieso kan wijzigen je gevoelens of je geaardheid.....als ik naar mijzelf kijk....
Maar goed ik vind het moeilijk om je advies te geven...zolang je maar wel ook naar je vrouw toe eerlijk zal zijn uiteindelijk en niet bij haar blijft vanwege het bij haar blijven...daar word jij niet gelukkiger van en zij ook niet....

Johan366

Citaat van: Margje op  2 januari 2012, 19:43:42
Op de vraag of je homo bent kan ik geen antwoord geven, dat weet jijzelf het beste......
Sowieso is het moeilijk te zeggen wat je in deze situatie moet doen ook gezien je getrouwd bent...ik weet ook niet of er tussen jullie bepaalde afspraken bestaan....Toch hoe moeilijk het ook zal zijn vind ik wel dat je moet kijken naar wat je nu hebt en wat je eigenlijk wilt....Jij bent de enige die dat kan bepalen...Ik moet zeggen dat het sowieso kan wijzigen je gevoelens of je geaardheid.....als ik naar mijzelf kijk....
Maar goed ik vind het moeilijk om je advies te geven...zolang je maar wel ook naar je vrouw toe eerlijk zal zijn uiteindelijk en niet bij haar blijft vanwege het bij haar blijven...daar word jij niet gelukkiger van en zij ook niet....

Ja Margje dat is daar kan ik alleen antwoord op geven of ik Homo ben ja of nee. Nee wij hebben geen afspraken dus dat wil zeggen dat wij geen open huwelijk hebben helaas.
Ben je zelf ook Bi of lesbissche dan. Dat gevoel heb ik dat bij haar blijf om bij haar te blijven. Toen ik verliefd op die man was voelde dat zo goed dat ik dacht he met hem wil ik oud worden met hem kan ik alles delen. Nu ik aan hem denk krijg ik weer een erectie. Ik weet niet of dat iets wil zeggen maar het voelde zo goed en veillig en geborgen. Ik noemde hem ook gewoon lieverd en mijn schat we waren helemaal stapel op elkaar. Ik kon alles met hem delen en alles tegen hem zeggen. We wisten gewoon bijna zeker dat we bij elkaar hoorde. Ik heb altijd al gevoel gehad van mannen te houden raar maar waar.
Het leven duurt maar even

Johan366

Citaat van: Kim op  2 januari 2012, 19:40:24
Hahahaha ik heb niet zoveel met een vagina?
Nou, ik heb niet zoveel met een pieleman, maarja dat ding hoort erbij
en heeft een functie en ach....het voelt goed waar hij voor is gemaakt! :D

Maar een man/vrouw is meer dan alleen het geslacht he?  ;)

Heb het gevoel dat ik me bij een man beter voel als bij een vrouw.
Het leven duurt maar even

Margje

Niks raars aan...dat is wie je blijkbaar bent en je weet het....Maar goed...ja ik ben bi dus kan erover mee praten ;) Alhoewel ik er wel al een stuk verder er mee ben dan jij....Dus ja...doe er wat mee is mijn advies...maar heb vooral wel respect voor je vrouw...een huwelijk is ook niet niets...maar als je niet gelukkig bent....tja....moeilijk hoor!

Johan366

Ik zal morgen reageren.Ik zit nu niet achter.
de pc ik reageer even snel via mijn foon.
Maar al vast bedankt. Thanks x
Het leven duurt maar even

Johan366

Hoi Margje

Ja dat doe ik ook respect tonen naar haar. Maar voor mijn gevoel
gaat mijn liefde meer uit naar een man. Steeds als ik een man denk dan,
voel ik het weer dat gevoel van verlangen,
en verliefdheid. Vindt het alleen zo moeilijk,
ik wil zo graag naar een lieve man toe,
maar ik durf niet Maar het voelt en trekt zo een man.
Het leven duurt maar even

Margje

Ik vraag me af hoe de anderen op dit forum hierover denken?? Wat is jullie mening?

Ik vind het moeilijk om te zeggen wat je moet doen...dat moet je zelf bepalen......

Johan366

Goedemorgen Margje en Kim

Jullie hebben helemaal gelijk ik ga er alles aan doen om uit zoeken van hoe en wat.
Hoe moeilijk dat ook al zijn. Ik hoop nog lang op dit forum te blijven.
Het leven duurt maar even

Johan366

Goedemorgen allemaal.

Ik blijf maar worstelen en knokken wat betreft mijn gevoelens. Verlang zo naar een man. Denk zelf wel eens van wil zelf een relatie met een man.
Ik weet het echt even niet meer.
Het leven duurt maar even