Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Goede Voornemens voor je Seksleven

Gestart door Iwan, 29 december 2012, 14:40:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Citaat van: HLN.be
Vijf goede voornemens voor je seksleven in 2013

Het wordt stilletjes aan weer tijd voor goede voornemens. Ook je seksleven mag daarbij niet uit de boot vallen.
Als we seksuologen mogen geloven, hebben heel wat vrouwen best een aantal slechte gewoontes die een zware domper
op het genot zijn. Met deze vijf voornemens breng je wat meer pit tussen de lakens.

Slechte gewoontes die je overboord mag gooien in 2013:
1. Alleen vrijen in het donker
Tenzij je gelogen hebt over je geslacht, heb je écht niets te verbergen tijdens het vrijen.
Het is belangrijk om te ontspannen en je complexen te laten varen.
Geen fan van de lamp in je kamer? Ga dan voor wat kaarslicht.

2. Je wensen niet delen
Dé manier om je zin in seks uit te roeien, is dingen te doen die je niet graag doet en passief hopen
op wat verandering. Het trotse mannelijke ego dat geen suggesties zou aanvaarden, is een fabel dames.
Deel daarom open met elkaar wat fijn is en wat je liever niet hebt. Wie daar geen oor naar heeft,
verdient geen plaats tussen je lakens.

3. Protesteren bij complimentjes
Laten weten dat je iemand sexy en aantrekkelijk vindt, is leuk. De ontvanger van de complimentjes
voelt zich er in ideale omstandigheden ook mooi en vrolijk door. Toch reageren te veel vrouwen met ongeloof
en antwoorden als: "Buh, jij hebt mijn buik nog niet goed bekeken zeker?". Feit: dit haalt alle plezier uit de daad
en je partner leest tussen de lijntjes dat hij of zij zich op een of andere manier niet aangetrokken mag voelen tot jou.
Niet bepaald bevorderlijk voor je seksleven.

4. Te veel focussen op penetratie
Wie niet onmiddellijk babyplannen heeft, mag zeker en vast andere vormen van intimiteit niet over het hoofd zien.
(Iets dat eigenlijk ook geldt voor wie wel een kinderwens wil vervullen.) Penetratie kan intiem zijn,
maar is zeker niet superieur ten opzichte van andere vormen van seks. Voel je dus vrij om de routine te doorbreken.

5. Wisselvallig zijn met veiligheid
Wie geen kinderwens en/of veel wisselende contacten heeft, hoort verantwoordelijk en consequent om te springen
met anticonceptie. Zo simpel is het. Elke onbeschermde vrijpartij is er eentje te veel. Verschillende onderzoeken
hebben dit jaar weer aangetoond hoe laks wordt omgesprongen met bescherming.
Geef soa's en ongewenste zwangerschappen geen kans: vrij veilig!

Wat zijn jouw goede voornemens voor jouw Seksleven voor 2013?
Welke 'slechte' gewoontes ga of wil je overboord zetten in 2013?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Een seksleven in 2013 zou al een hele vooruitgang voor mij zijn.....
Seks in het openbaar/vrije natuur en een triootje zijn mijn goede voonemens voor dit jaar.

En qua slechte gewoontes wil ik proberen om wat 'vrijer' te zijn tijdens de seks, dus meer 'nieuwe dingen' te proberen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Goitske

Haha weer een seksleven krijgen na een bevalling en 24 hechtingen is dat even gestopt  ;D

Iwan



Citaat van: Iwan op 13 januari 2013, 20:07:23
Een seksleven in 2013 zou al een hele vooruitgang voor mij zijn.....
Seks in het openbaar/vrije natuur en een triootje zijn mijn goede voonemens voor dit jaar.

En qua slechte gewoontes wil ik proberen om wat 'vrijer' te zijn tijdens de seks, dus meer 'nieuwe dingen' te proberen.
Wat het is met goede voornemens is dat het bijna nooit lukt om ze vol te houden.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."