Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Lingerie

Gestart door Iwan, 19 november 2006, 18:50:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan

Dragen vrouwen lingerie omdat ze het zelf mooi vinden?
Of omdat ze denken dat mannen het mooi vinden?
En wat vinden mannen ervan?
En hoeveel setjes heb je zelf/of ooit aan je vriendin gegeven?
Wat voor lingerie vind je zelf het mooiste?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik vind een vrouw in mooie/sexy (zwarte of rode) lingerie wel heel erg mooi,  ;D
Ik vind simpele lingerie en korsetten vind ik erg sexy.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Ik draag lingerie over het algemeen voor mezelf, want je voelt je sexy in mooie lingerie :)
Ik heb eigenlijk vanalles in mijn kast liggen, maar ik heb vooral een korsetten- tic.

Iwan

Citaat van: Lynn op  6 maart 2007, 15:22:34
Ik draag lingerie over het algemeen voor mezelf, want je voelt je sexy in mooie lingerie :)
Ik heb eigenlijk vanalles in mijn kast liggen, maar ik heb vooral een korsetten- tic.
Korsetten vind ik ook mooi.  ;D

Maar als je het draagt omdat je jezelf dan sexy voelt,
dan is het toch ook een beetje voor je vriend?  (denk ook niet dat hij het erg zal vinden)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Citaat van: Iwan op 31 mei 2007, 21:10:40
Citaat van: Lynn op  6 maart 2007, 15:22:34
Ik draag lingerie over het algemeen voor mezelf, want je voelt je sexy in mooie lingerie :)
Ik heb eigenlijk vanalles in mijn kast liggen, maar ik heb vooral een korsetten- tic.
Korsetten vind ik ook mooi.  ;D

Maar als je het draagt omdat je jezelf dan sexy voelt,
dan is het toch ook een beetje voor je vriend?  (denk ook niet dat hij het erg zal vinden)

Ja stiekem wel ;)
Het streelt mijn ego natuurlijk wel als hij laat merken dat ie het mooi vind.

Iwan

Citaat van: Lynn op 31 mei 2007, 21:12:31
Citaat van: Iwan op 31 mei 2007, 21:10:40
Citaat van: Lynn op  6 maart 2007, 15:22:34
Ik draag lingerie over het algemeen voor mezelf, want je voelt je sexy in mooie lingerie :)
Ik heb eigenlijk vanalles in mijn kast liggen, maar ik heb vooral een korsetten- tic.
Korsetten vind ik ook mooi.  ;D

Maar als je het draagt omdat je jezelf dan sexy voelt,
dan is het toch ook een beetje voor je vriend?  (denk ook niet dat hij het erg zal vinden)

Ja stiekem wel ;)
Het streelt mijn ego natuurlijk wel als hij laat merken dat ie het mooi vind.
Dus het is eigenlijk een win-win situatie, hij vindt het mooi en sexy en jij voelt je mooi en sexy.

Ik vind een vrouw in mooie/sexy lingerie wel mooi, meestal meer sexy dan naakt.
Ik heb nooit lingerie aan mijn/een vriendin gegeven,
ik denk dat het een te persoonlijk iets is om aan een gewone vriendin te geven.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Dity

Ik draag het toch vooral voor mezelf, omdat het mooi is en ook nog prettig zit.
Maar als je een beetje kwaliteit wilt ben je toch zo even een heleboel eurie's kwijt

**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

DonWoozy

ik vind het mooi als een vrouw mooie lingerie aan heeft, zeker als die sexy staat bij die persoon

Iwan

Citaat van: AD.nl
Mannen vinden zwarte lingerie meest sexy

Meer dan de helft van de Britse mannen zegt dat rood hun minst favoriete kleur is voor ondergoed,
ze verkiezen donkere lingerie bij hun bedpartner. Twee derde van de vrouwen denkt echter dat hun partner
hen liever ziet in een rode beha en slipje.

Rood en roze
Rood wordt traditioneel als meest sexy lingeriekleur gezien, het is de tint die vrouwen een flirterig gevoel geven.
Uit onderzoek bleek namelijk ook dat mannen onbewust personen in deze kleur aantrekkelijk vinden.
Helaas flatteert dit niet de teint van vrouwen, die hoogstwaarschijnlijk bleek is rond Valentijn.
Nu blijkt dus ook dat meer dan 50 procent van de Britse mannen rode lingerie niet mooi vindt,
18 procent zegt dat ook van roze, 11 procent zegt nee tegen huidskleurige setjes.
Wit komt op de tweede plaats als mooiste kleur van ondergoed.
60 procent van de vrouwen bekende echter dat ze al rode lingerie kocht om haar partner te imponeren.

Combineren?
Met wat moet je een zwart setje nu combineren om succesvol te verleiden met Valentijn?
Uit onderzoek blijkt dat vrouwen met rode kleding mannen meer doen uitgeven tijdens een romantische date,
het dragen van rood is dus ook voor jou voordelig. Cosmopolitan-journaliste Pederson raadt daarom aan
je zwart of wit lingeriesetje te combineren met rode schoenen of een jurkje in deze kleur.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

gjk

Ik vind het wel mooi als een vrouw zwarte lingerie draagt!!! :tU:

Iwan

Citaat van: gjk op 17 februari 2010, 13:52:02
Ik vind het wel mooi als een vrouw zwarte lingerie draagt!!! :tU:
I agree, maar ook rode en paarse lingerie kan op mijn enthousiasme rekenen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Citaat van: AD.nl
'Kleur lingerie verklapt hoe vrouw zich in bed gedraagt'

ROTTERDAM - De kleur van lingerie van een vrouw verklapt haar persoonlijkheid in bed,
dat beweert de Britse psychologe Donna Dawson.

Dawson: "Warme kleuren als rood, oranje en geel zorgen voor gevoelens van opwinding en vitaliteit,
ze verhogen de bloeddruk, hartslag en ademhaling. Vleeskleurige beha's onthullen een natuurlijke,
makkelijke, open en nuchtere persoonlijkheid. Iemand die rood ondergoed draagt, is gepassioneerd,
energiek, dramatisch en gedreven. Ze is niet verlegen om te vragen wat ze wil.
Haar humeurigheid en zin voor drama moet je er ook bijnemen.
"

,,Dames met een roze beha en slipje zijn vaak romantisch, zacht en hebben veel nood aan affectie.
Ze is vrouwelijk sensueel, maar zal nooit initiatief nemen. Zwart staat voor iemand die krachtig
en onafhankelijk is, maar ook zwoel. Ze heeft een subtiele charme en is erg passioneel.
Een witte beha is een teken van onschuld, maar deze persoon staat open voor suggestie.
Ze is een ijverige leerlinge.
"

Geen kant
Resultaten van een Britse enquête tonen aan dat 72 procent van de dames tegenwoordig
voor vleeskleurige of neutrale lingerie kiest, ze blijven ver weg van witte of kanten setjes.
Winkelketen Debenhams beaamt dit.  De verkoopscijfers van vleeskleurige beha's en slipjes
steeg met 38 procent. Celebs als Eva Mendes en Katy Perry zouden hier verantwoordelijk voor zijn.
De eerste onthulde onlangs dat ze zich het meest sexy voelde in basisondergoed en Katy Perry
droeg een vleeskleurig setje op de cover van het magazine Rolling Stone.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Ik kan me er wel iets bij voorstellen,
bij vrouwen met witte lingerie heb ik altijd wel het idee dat die wat saai in bed zijn.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan



Citaat van: AD.nl
Lingerie zegt iets over je karakter

ROTTERDAM - Draag je rode lingerie, grote kans dat je een gepassioneerd type bent.
Witte setjes daarentegen staan voor onschuld en vroomheid.
De kleur van je lingerie zegt meer over je dan je denkt.
Uiteraard is dit niet op iedereen van toepassing, maar vaak zeggen kleuren iets over de persoon.

Roze betekent romantiek
Zo kiezen romantische dames bijvoorbeeld vaak voor een roze setje. Ook positief ingestelde vrouwen dragen graag roze.
Deze zachte persoonlijkheid zoekt genegenheid en wil zich veilig voelen. Ze heeft behoefte aan veel affectie.
Ook is ze sensueel, maar ze zal niet snel het initiatief nemen.

Rood staat voor passie
Vurige en gepassioneerde vrouwen dragen graag lingerie in rood-tinten. Deze dames gaan recht op hun doel af
en geven maar al te goed aan wat ze willen. Ook straalt rood passie, opwinding en levenskracht uit.
Niet voor niets wordt vaak rood gedragen om iemand te overtuigen. Alleen al door naar iets roods te kijken,
versnelt de ademhaling en stijgt de bloeddruk.

Zwart
Charmante types doen er goed aan om zwart te dragen. Zwarte lingerie geeft een zwoele en tegelijk krachtige indruk.
Zwart is favoriet bij de jongere generatie, maar doet het ook bijzonder goed bij de oudere dame. Zwart staat voor iemand
die onafhankelijk is, een subtiele charme heeft en erg passioneel is.

Wit
Wit straalt, zoals bekend, onschuld uit. Maar de persoon die wit draagt staat ook open voor suggestie.
Ze is een ijverige vrouw die op zoek is naar een simpeler leven, vol puurheid.

Huidkleurig
Draag je vaak huidkleurige setjes, dan ben je een open type. Je staat met beide voeten op de grond, bent tevreden met jezelf
en hebt eigenlijk niets te verbergen. Je hebt een natuurlijke, makkelijke, open en nuchtere persoonlijkheid.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

carola

ik heb altijd verschillende kleuren aan, ik kies het ook uit omdat ik vaak ook de smaak van mijn partner weet, ik doe het niet voor me zelf

Iwan



Citaat van: NU.nl

Paarse lingerie deze kerst populairder dan rood

Na vijf decennia waarin rode lingerie vlak voor de feestdagen de schappen uitvloog, is het de beurt aan paars.

Modegigant Debenhams zag een stijging van 54 procent in de verkoop van paarse beha's en slipjes. Mannen schijnen
hun vriendin deze kerst liever in een paars setje te zien. "Nadat rood vijf decennia automatisch op nummer een heeft gestaan,
zijn de rode broekjes en beha's vervangen door een andere kleur", zo meldt Michelle Dowdall, woordvoerder van Debenhams.
"Mannen vertrouwen erop dat paars ondergoed dit jaar voor een knallende kerst gaat zorgen."

Psychologen verklaren de plotse kleurwijziging vooral aan de hand van de snel veranderende economie en sociale waarden,
zo meldt Daily Mail.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Rode lingerie vindt ik toch meer bij de kerst passen, maar paarse is ook wel mooi.
*draagt met kerst ook altijd een rode boxer  ;D*
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Sugamilk

Ik ben maar saai want heb geen 1 compleet lingerie setje...  :-X

Margje

Citaat van: Sugamilk op 21 januari 2012, 20:41:09
Ik ben maar saai want heb geen 1 compleet lingerie setje...  :-X

Haha...ik op dit moment ook niet...dus ben je niet meer de enige die saai is  :-X

Iwan



Citaat van: Margje op 22 januari 2012, 21:07:40
Citaat van: Sugamilk op 21 januari 2012, 20:41:09
Ik ben maar saai want heb geen 1 compleet lingerie setje...  :-X

Haha...ik op dit moment ook niet...dus ben je niet meer de enige die saai is  :-X
Jij lijkt mij ook geen lingerie draagster als ik eerlijk mag zijn.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."