Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Enfant terrible Ajax over toekomst: "Die ligt zeker in Amsterdam"

Gestart door herjoajax, 24 mei 2015, 11:35:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

herjoajax



Over Richairo Zivkovic verschijnen er de laatste tijd steeds meer geruchten over een mogelijke, tijdelijke, overstap terug naar waar het voor hem allemaal begon: FC Groningen.
Zelf gaat hij er echter vooralsnog van uit dat hij volgend seizoen nog in Amsterdam actief is.
"Mijn toekomst ligt bij Ajax."

Dat stelt het enfant terrible dat actief is in onze hoofdstad in gesprek met het medium RTV Noord.
De achttienjarige aanvaller kwam het afgelopen jaar meermaals in het nieuws, en echt positief was dat allemaal niet te noemen.
Desondanks stelt hij: "Mijn toekomst ligt nog zeker in Amsterdam ja, ik heb daar nu een vijfjarig contract waarvan er nu nog vier over zijn.
Ik moet volgend jaar spelen, iedereen weet dat ik nu wil spelen."

Over een mogelijke verhuurperiode bij FC Groningen vertelde de spits onlangs nog:
"Of ik een seizoen verhuurd wil worden aan FC Groningen? Wie weet, alles is een optie."
Toch gaat hij er niet ook daadwerkelijk van uit dat het zover komt, een vertrek uit Amsterdam is nog geen zekerheidje voor Zivkovic.
"Nog niet, nee."
Zolang er niks concreet is, denkt het talent dat hij volgend jaar gewoon nog in de Amsterdam ArenA actief is.
"Daar ga ik zeker van uit, ja."
Ik ben zoals ik ben, anderen moeten mij maar zo nemen.