Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Hoe voel je je?

Gestart door Iwan, 24 november 2006, 02:04:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Seahopke

Met vriendelijke groet,

Gertjan Heien

Iwan

Wel goed, beetje last van mijn rug en van mijn schouder.... ouderdom komt met gebreken schijnbaar.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Wel goed. Ik baal dat ik morgen weer moet gaan werken. Wat zullen ze nu weer verzinnen om me weg te treiteren....
Life can be so beautyfull
so follow your heart

DonWoozy

ik voel me uitgerust, wel een klein beetje pijn in mijn hoofd maar dat komt volgens mij door te weinig drinken

stef38

ik voel me goed!   :tU:

Kattenhuis

Op mijn rug na wel goed.

stef38

wat naar KH sterkte!

ik voel me nog steeds goed, mijn nieuwste mix op hearthis loopt harstikke goed  *FP*

Iwan

"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy


mary-kate

Ik voel me zeer stress vol. Straks de uitslag van de keuring ik ben benieuwd wat ze nu weer bedacht hebben
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Willeke

Heb je de uitslag al? Spannend hoor!

Ik ben erg moe. Heb vannacht wel prima geslapen, geen idee waar het aan ligt. Vanmiddag even een eindje gaan fietsen maar heeft nog niet echt geholpen. Vandaag maar lekker op tijd naar bed.

DonWoozy

ik voel me goed, lekker op tijd in bed gegaan en heerlijk geslapen!

mary-kate

Citaat van: Willeke op 20 september 2016, 18:39:23
Heb je de uitslag al? Spannend hoor!

Ik ben erg moe. Heb vannacht wel prima geslapen, geen idee waar het aan ligt. Vanmiddag even een eindje gaan fietsen maar heeft nog niet echt geholpen. Vandaag maar lekker op tijd naar bed.

Ik ben gedeeltelijk afgekeurd maar moet wel 4 uur per dag werken.
En een uitkering die ik nu ga krijgen word je ook niet vrolijk van
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kattenhuis

Redelijk. Het gaat met mijn rug eindelijk iets beter. Werk deze week halve dagen.Vanaf volgende week weer 4 hele dagen.

stef38

nog steeds moe,  ben oververmoeid geweest, had drukke weken, vandaar dat ik hier wat minder ben geweest!

DonWoozy


Willeke

Beetje down. Morgen zou mijn oom 56 geworden zijn. We gaan dan met zijn 4en uit eten (mijn tante, zus, schoonzusje en ik). Voelt toch wel een beetje dubbel dit soort dagen.

Kattenhuis

Moe, heb wat zeurderige hoofdpijn. Was vannacht om 1:15 uur al klaarwakker. Nu 3 nachten niet goed geslapen.

Willeke

Beetje moe. Dagje Efteling gehad ;)

Sugamilk

Brak! DAgje Efteling hakt er altijd wel in!