Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Hoe voel je je?

Gestart door Iwan, 24 november 2006, 02:04:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Nevyn

beetje aangeschoten en hoofdpijn van de hoofdpijnwijn

TimT

Ik voel me beroerd, gisteren bij het stappen is er waarschijnlijk GHB in mijn drinken gedaan. Dus ik was zo beroerd als een hond. Gelukkig met hulp van mijn huisarts etc ben ik weer beetje de oude.

Lynn


Iwan

Citaat van: TimT op 17 augustus 2007, 21:52:44
Ik voel me beroerd, gisteren bij het stappen is er waarschijnlijk GHB in mijn drinken gedaan. Dus ik was zo beroerd als een hond. Gelukkig met hulp van mijn huisarts etc ben ik weer beetje de oude.
Kolere, hoop dat je je beter voelt,
weet je al of het idd GHB was?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

jaantje

Ben verkouden aan het worden :(

TimT

Citaat van: dotje op 17 augustus 2007, 22:20:13
Als je zo iets vermoed zou je eigenlijk binnen 4 uur urine moeten opvangen, want ghb is met een paar uur al uit je lichaam en dan blijft het gissen.

Kan zijn dat drank verkeerd gevallen is.

Maar als je gelijk hebt en je vermoeden klopt dan zou ik het zeker melden bij de eigenaar van de zaak waar je was, zodat hij dit soort signalen in de gaten kan houden.

Er zijn duidelijke aanwijzingen gevonden dat het gaat om GHB of ander verdovend middel. Dotje, ik word behandeld door diverse artsen wegens een neurologische aandoeningen. Die weten echt wel waarover ze het hebben. Ik ga het ook melden. Maar ik weet niet of dit een ongeluk was of express. Want ik heb diverse artikels geschreven over GHB en de wat je er tegen kunt doen. Vooral bij de Jongerenraad. Dus ik moet eerst even met de politie rond de tafel gaan zitten.

Nevyn

Lekker!!
Maar ook een beetje gespannen.. Zie vanaaf Léon weer en hij doet een beetje vreemd :(

Celine

Eenzaam en verdrietig

Nevyn


Lynn

Citaat van: Celine op 18 augustus 2007, 19:27:15
Eenzaam en verdrietig

Hoop dat dat snel veranderd  :-*


Ik voel me vol :)

Nevyn

Enorm blij, maar ook enorm verward...

Blij omdat Léon opeens enorm verliefd deed en verward omdat ik bang ben dat hij niet meent.. :(

bigfoot


Nevyn

Moe... Léon heeft bij mij geslapen en ik kon mijn slaap niet pakken, dus heb nog heel lang naar een slapende Léon liggen kijken..

Verder gaat het goed :) Morgen weer lekker werken!

Maeve

Wel goed alleen spierpijn

Kim


jaantje


Lynn

Wel goed, alleen een beetje last van me keel :(

Nevyn

Goed!! Lekker geslapen en er komt een leuke dag aan :)

Enne, het huis is weer schoon! Nu mijn kamer nog :(

Iwan

Super!
Het is bijna jammer dat ik eigenlijk nodig mijn bed in moet duiken.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Janina

Ik voel me prima  Ãâ€"TU