Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Hoe voel je je?

Gestart door Iwan, 24 november 2006, 02:04:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Nevyn


Nevyn

Ik heb echt enorme kaakpijn.. En heb geen idee hoe ik er vanaf kom..
Heb al twee keer gespoeld met louw water en zout...

Lynn

Moe, maar gelukkig is het weekend  Ãâ€"wh

Iwan

Al een paar dagen last van buikpijn en krampen.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Lynn

Wel goed....

Alleen zijn veel mensen in mijn omgeving zwanger  :-\

Dat begint toch goed te kriebelen...

Nevyn

Er kut op het moment.. Ik heb een uitzettingsbrief van mijn huisbaas gekregen...

Izzy

Citaat van: Dee-E op 19 maart 2008, 21:22:58
Er kut op het moment.. Ik heb een uitzettingsbrief van mijn huisbaas gekregen...

Hmm hoezo dat dan? :S

Nevyn

Citaat van: Izzy op 19 maart 2008, 22:40:49
Citaat van: Dee-E op 19 maart 2008, 21:22:58
Er kut op het moment.. Ik heb een uitzettingsbrief van mijn huisbaas gekregen...

Hmm hoezo dat dan? :S

Lang verhaal, maar zal het proberen kort uit te leggen.

Ik woon al drie en half jaar in de woning waar ik nu leef. Al die tijd is er al veel gezeik geweest met mijn huisbaas. Op dit moment heb ik een flinke waslijst:
- We hebben Polen in huis en die zitten met meerderen op een kamer van 10 m2. Ik denk dat er zelfs een kamer is, waar vier Polen op leven.
- We hebben tien kamers, maar dus meerdere mensen wonen (geen idee hoeveel werkelijk) en één werkende wc. We hebben er nog één, maar die wil mijn huisbaas niet maken. Volgens hem hebben wij die kapot gemaakt en iets wat wij kapot maken, wil hij niet repareren.
- Met datzelfde aantal mensen hebben we één douche. We hebben een kleine boiler, die net groot genoeg is voor één persoon, dus de maximale douchetijd is 10 minuten, daarna is het water al koud.
- In de gang ligt een stuk tapijt los.
- Ik ben van kamer 13 naar kamer 10 gegaan, omdat het daar beter was. Het enige probleem was dat er geen knop op de kraan zat (die kan dus niet open), het rolgordijntje kapot is en ik nu een lek heb. Het kraantje en het rolgordijntje zijn nog niet gemaakt en over het lek zei mijn huisbaas, dat ik het mij wel weer zou verbeelden.
- Mijn huisbaas heeft de brievenbus dichtgetimmerd, zodat alle post bij hem aankomt.
- En als laatste hebben we geen internet meer, omdat iemand de router gestolen heeft. Mijn lieve huisbaas wil dit niet maken en wachten tot de dief het terug komt brengen.

Deze dingen wilde ik gaan melden, zodat er iets aan gedaan kan worden. Ik wil hiervoor geen 250 euro betalen. Ik ging dus langs een instantie die meer voor mij kon betekenen. Toen zij mijn huisbaas belde, meldde zei mijn naam bij hem. Ik wist dat er iets mis zou gaan. Ik had namelijk helemaal niet verwacht dat zij mijn naam door zouden geven aan hem.

Domme ik! Ik had namelijk een huurschuld van twee maanden. Op grond van dit gebrek, wil hij mij het huis uit hebben. Niet alleen daarom (er woont ook iemand in huis met een huurschuld van 6 maanden), maar juist omdat hij door mij de sjaak kan zijn.

Gelukkig heb ik waarschijnlijk 1 mei alweer een nieuwe kamer. Dit is nu voor 90 procent zeker. Dus ik heb nog tijd genoeg om mijn huisbaas lekker dwars te zitten.

Dity

Lekker, mag dinsdag weer voor halve dagen aan het werk  ø

En mijn kleindochter heeft het geweldig gedaan met haar paardrij wedstrijd ondanks dat het paard twee keer op hol sloeg
**************************************
Zo af en toe moet je even pas op de plaats maken anders red je het niet
**************************************

Maeve


jaantje


DonWoozy

ondertussen aardig leeg na het fitnessen :D

Iwan

doodmoe  SÃ,«l
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Nevyn

Heel erg goed!
Ik heb een andere kamer en mijn huur opgezegd!! Nog maar een maandje!!

DonWoozy

behoorlijk goed, klein beetje last van mijn rug

Iwan

Ben al dagen erg moe.  :-\
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

DonWoozy

momenteel heb ik een klein beetje pijn in mijn hoofd voor de rest heb ik nergens last van :D

Celine


DonWoozy

ik voel me heerlijk

Iwan

Vandaag hoofdpijn gehad en misselijk geweest.  ø*:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."