Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Hoe voel je je?

Gestart door Iwan, 24 november 2006, 02:04:10

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Iwan

Ik voel me niet zo geweldig..... Ben al ruim een week zwaar verkouden.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Japser

Zoals elk begin van de vakantie, ietwat ziekjes...

carola

voel me goed, vanmorgen gewerkt en even lekker aan het lunchen geweest met GJ

Nevyn

Goed, alleen heb ik het wel enorm koud.

Kattenhuis


Iwan

Voel me wel goed....  :tU:
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Super!

Mag morgen en vrijdag weer voor de klas staan.
Groep 4 deze keer!  ;D

Nevyn

Leuk, Kim!

Ik voel me moe. Gisteren veel te lang opgebleven. Vriend en ik hadden wat te vieren, dus glaasje amaretto, Gossip Girl en voor we het wisten was het 01:30 uur...

Kattenhuis

Gammel. Dan weer warm, dan weer koud. Grieperig.  :(

Nevyn


Iwan

Moe, afgelopen dagen laat gaan slapen en sowieso iets minder geslapen omdat ik niet op mijn eigen bed sliep.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

GESPANNEN!!!!

Sollicitaties gehad, eerste ging goed...tweede heb ik halverwege aangegeven
dat ik wist dat dit niets voor mij was. Denk zeg het even scheelt die meneer ook
weer wat van zijn werktijd. Nu bij de telefoon aan het wachten, want ik krijg
vanavond te horen of ik per 1 febr aan het werk kan.....

Nevyn

Erg goed! Ik ben verliefd  :smitt:

liezie


Iwan



Citaat van: Nevyn op 21 januari 2015, 22:19:38
Erg goed! Ik ben verliefd  :smitt:
Ik dacht dat we het eerst nog een tijdje voor ons zouden houden?  *G :sct:


Sinds vanmiddag barstende koppijn...
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

CiteerBarstende koppijn, last van mijn nek en keel......
Begon al toen ik net op m'n werk was.... toevallig was mijn collega net naar huis gegaan omdat hij last van zijn nek had.  ;D
Het zal dus wel aan het werk liggen...

CiteerErg moe... komt door het weer denk ik. Kan wel dagen lang slapen.

CiteerGisteren kreeg ik wat griepsymptomen, rillerig, keelpijn, hoofdpijn, koorts.
Vanmorgen er nog over na gedacht om me ziek te melden, maar mijn collega had woensdag
erop gehint dat hij vandaag vrij wou nemen, dus ben toch maar naar mijn werk gegaan.
Dacht kan ook wel gaan, het is vrijdag... dus amper wat te doen en ik ben alleen.
Vanmiddag toen ik thuis kwam meteen mijn bedje ingedoken en rond 8uur er weer uit.
Na geslapen en gegeten te hebben voel ik me nu weer wat beter. Alleen nog wat last van mijn keel en hoofdpijn.

CiteerNog steeds grieperig...... heb me vandaag dan ook ziekgemeld.

CiteerHeb hoofdpijn en last van mijn nek.

CiteerIk voel me brak..... gisteren lag ik pas om 5uur op bed, voetbal gekeken.
Gelukkig is het vandaag zondag dus kan ik weer even bijkomen.

CiteerWeet wat beter, de afgelopen dagen was ik wat oververmoeid....
Gisterenavond kreeg ik daardoor zelfs problemen met mijn zicht.. Kon niets meer lezen.
Ik zag allemaal dansende lijntjes, vanuit mijn ooghoeken was alles onscherp
en wat ik nog wel zag was 'waterig'.

CiteerIk ben vanmiddag door mijn rug gegaan toen ik opstond van de bank en heb wat hoofdpijn.

CiteerWat moe, heb ik al 2 dagen last van... slaap 's nachts wel redelijk....
Ik kan moeilijk in slaap komen, maar wanneer ik eenmaal slaap, slaap ik als een roosje.

CiteerDe afgelopen dagen/weken ben ik erg moe.. denk dat het komt door de drukte van de afgelopen weken.

Citeer

Vanmorgen was ik koud, moe en werd ik duizelig wanneer ik mij inspande en heb last van blaasontsteking.
Na het werd maar even langs de huisarts gegaan omdat ik vaak last van blaasontstekking-verschijnselen heb,
bv als ik ga plassen na seks, al ik (veel) alcohol drink en soms na het douchen. (ik vermoed dat het irritatie van
de urinebuis is) Maar moest morgen maar ff bellen of langskomen.

CiteerVooral erg moe.. gelukkig vandaag nog geen last van mijn zij, rug, buik gehad.

CiteerIk voel me niet zo geweldig..... Ben al ruim een week zwaar verkouden.

CiteerMoe, afgelopen dagen laat gaan slapen en sowieso iets minder geslapen omdat ik niet op mijn eigen bed sliep.

CiteerSinds vanmiddag barstende koppijn...

(quotes van een jaartje)

Mijn hemel Iwan, wat ben jij vaak ziek, moe, niet lekker, pij aan je rug en wat heb jij vaak hoofdpijn????
Reageer je hier altijd als je je niet lekker voelt of ben je echt zo vaak niet lekker, want dan zou ik me toch
wel zorgen gaan maken........  :-[

Iwan



Citaat van: Kim op 27 januari 2015, 19:53:31
CiteerBarstende koppijn, last van mijn nek en keel......
Begon al toen ik net op m'n werk was.... toevallig was mijn collega net naar huis gegaan omdat hij last van zijn nek had.  ;D
Het zal dus wel aan het werk liggen...

CiteerErg moe... komt door het weer denk ik. Kan wel dagen lang slapen.

CiteerGisteren kreeg ik wat griepsymptomen, rillerig, keelpijn, hoofdpijn, koorts.
Vanmorgen er nog over na gedacht om me ziek te melden, maar mijn collega had woensdag
erop gehint dat hij vandaag vrij wou nemen, dus ben toch maar naar mijn werk gegaan.
Dacht kan ook wel gaan, het is vrijdag... dus amper wat te doen en ik ben alleen.
Vanmiddag toen ik thuis kwam meteen mijn bedje ingedoken en rond 8uur er weer uit.
Na geslapen en gegeten te hebben voel ik me nu weer wat beter. Alleen nog wat last van mijn keel en hoofdpijn.

CiteerNog steeds grieperig...... heb me vandaag dan ook ziekgemeld.

CiteerHeb hoofdpijn en last van mijn nek.

CiteerIk voel me brak..... gisteren lag ik pas om 5uur op bed, voetbal gekeken.
Gelukkig is het vandaag zondag dus kan ik weer even bijkomen.

CiteerWeet wat beter, de afgelopen dagen was ik wat oververmoeid....
Gisterenavond kreeg ik daardoor zelfs problemen met mijn zicht.. Kon niets meer lezen.
Ik zag allemaal dansende lijntjes, vanuit mijn ooghoeken was alles onscherp
en wat ik nog wel zag was 'waterig'.

CiteerIk ben vanmiddag door mijn rug gegaan toen ik opstond van de bank en heb wat hoofdpijn.

CiteerWat moe, heb ik al 2 dagen last van... slaap 's nachts wel redelijk....
Ik kan moeilijk in slaap komen, maar wanneer ik eenmaal slaap, slaap ik als een roosje.

CiteerDe afgelopen dagen/weken ben ik erg moe.. denk dat het komt door de drukte van de afgelopen weken.

Citeer

Vanmorgen was ik koud, moe en werd ik duizelig wanneer ik mij inspande en heb last van blaasontsteking.
Na het werd maar even langs de huisarts gegaan omdat ik vaak last van blaasontstekking-verschijnselen heb,
bv als ik ga plassen na seks, al ik (veel) alcohol drink en soms na het douchen. (ik vermoed dat het irritatie van
de urinebuis is) Maar moest morgen maar ff bellen of langskomen.

CiteerVooral erg moe.. gelukkig vandaag nog geen last van mijn zij, rug, buik gehad.

CiteerIk voel me niet zo geweldig..... Ben al ruim een week zwaar verkouden.

CiteerMoe, afgelopen dagen laat gaan slapen en sowieso iets minder geslapen omdat ik niet op mijn eigen bed sliep.

CiteerSinds vanmiddag barstende koppijn...

(quotes van een jaartje)

Mijn hemel Iwan, wat ben jij vaak ziek, moe, niet lekker, pij aan je rug en wat heb jij vaak hoofdpijn????
Reageer je hier altijd als je je niet lekker voelt of ben je echt zo vaak niet lekker, want dan zou ik me toch
wel zorgen gaan maken........  :-[
Heb zo'n 2x per week hoofd, was veel meer....  (en ik slaap erg weinig zal er vast ook mee te maken hebben)
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Dat is dan echt super vaak!!!!!
Nooit naar de dokter geweest voor die hoofdpijn?
Lijkt mij niet echt gezond?

Iwan

Citaat van: Kim op 27 januari 2015, 20:58:55
Dat is dan echt super vaak!!!!!
Nooit naar de dokter geweest voor die hoofdpijn?
Lijkt mij niet echt gezond?
Uiteraard ben ik bij de huisarts geweest en hij wist ook wel
iets wat zou kunnen helpen een hartoperatie.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Kim

Ken ook een paar hartpatiënten en die kregen juist als advies om gezonder te gaan leven. Sporten, gezonde voeding en stoppen met roken en drinken. Kan ook al heeeeel wat klachten weghalen?

Ben astma patiënt en ben in dec begonnen met een intensief sportprogramma waardoor mijn longcapaciteit is verbeterd van 61% naar 89%! Een goeie conditie kan heel wat medicatie en eventuele operaties schelen. :)