Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Vakantietip en/of Review

Gestart door Margje, 1 september 2010, 20:01:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Margje

Hier kun je een vakantietip en of review over een land, accomodatie of wat dan ook kwijt. Heb je het ergens enorm naar je zin gehad en kun je dit echt aanraden dan kun je dat hier doen. Misschien dat iemand er wat aan heeft! Mocht het zo zijn dat het ergens helemaal niet bevallen is dan mag je dat natuurlijk ook plaatsen.

Nevyn


Margje

Nu Iwan naar Bulgarije gaat....zou ik aan hem willen vragen na terugkomst te vermelden wat hij nu van Bulgarije vindt :)

Iwan



Citaat van: Margje op 13 juli 2011, 19:55:50
Nu Iwan naar Bulgarije gaat....zou ik aan hem willen vragen na terugkomst te vermelden wat hij nu van Bulgarije vindt :)
Leuk plan, maar vraag hem dan wel om er een beetje uitgebreid verhaal van te maken.
Dat hij niet gaat zeggen;  Nou, was wel leuk dat Bulgarije.  ;D
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Citaat van: Iwan op 13 juli 2011, 20:04:38


Citaat van: Margje op 13 juli 2011, 19:55:50
Nu Iwan naar Bulgarije gaat....zou ik aan hem willen vragen na terugkomst te vermelden wat hij nu van Bulgarije vindt :)
Leuk plan, maar vraag hem dan wel om er een beetje uitgebreid verhaal van te maken.
Dat hij niet gaat zeggen;  Nou, was wel leuk dat Bulgarije.  ;D

Als Iwan nu eens een leuk verhaaltje maakt over Bulgarije...ga ik in op mijn vakantie in Augustus te Nederland :)

Lynn

Ik ga vrijdag naar Tenerife. Review volgt ;)