Nieuws:

Volg het Iwaanidee Forum op twitter voor de laatste nieuwtjes omtrend het forum.

Hoofdmenu

Tuin & Tuinieren

Gestart door Iwan, 24 oktober 2011, 22:36:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mary-kate

Ik kijk er ook weer uit om in de tuin te gaan werken
Ik vind het altijd leuk om te doen en ontspannend
Life can be so beautyfull
so follow your heart

DonWoozy

ik heb zaterdag heel de tuin met de hogedrukreiniger afgespoten

Iwan

In mijn bloembakken komen allerlei vreemde planten boven....
Ik had van die moestuintjes van de AH, zou ik aan mijn nichtje geven, maar had ze verwaarloosd waardoor ze dood
waren gegaan.... Heb toen de modder in mijn bloembakken gegooid, maar schijnbaar zaten daar nog zaden in
of waren de plantjes niet zo dood als ik dacht, want nu een paar maanden komt er van alles boven.  *G
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

mary-kate

Citaat van: Iwan op 13 augustus 2016, 00:39:06
In mijn bloembakken komen allerlei vreemde planten boven....
Ik had van die moestuintjes van de AH, zou ik aan mijn nichtje geven, maar had ze verwaarloosd waardoor ze dood
waren gegaan.... Heb toen de modder in mijn bloembakken gegooid, maar schijnbaar zaten daar nog zaden in
of waren de plantjes niet zo dood als ik dacht, want nu een paar maanden komt er van alles boven.  *G

Ha ha nu heb je toch nog een moestuintje
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Peaches

Wij hebben een ruime tuin achter (denk 20-25 meter lang ofzo) en voor een kleine. Voor ligt nu gras maar wordt binnenkort bestraat. Achter is het meeste bestraat, de rest is gras, vinden de huisdieren fijn.

Kattenhuis

Ik woon hier nog maar pas en heb voor een tuin van ongeveer 6 meter en achter zo'n 12 meter. Heb nog niets aan de tuin gedaan, wil eerst het huis redelijk op orde hebben.

carola

Met Hemelvaart zijn we samen met een kennis in de tuin bezig geweest. Enorm veel onkruid weg gehaald het knapt erg van op.

mary-kate

Ik heb een tuin en ook veel in de tuin bezig. Ik heb nu afrikaantjes gezaaid en nu uitgezet. De zonnebloemen heb ik gezaaid. De eerste wilde niet zo en heb nieuwe gekocht en die doen het wel al duurt het lang.
Life can be so beautyfull
so follow your heart

Kattenhuis

In de voortuin van mijn nieuwe huis staat nu nog niets, ik verwijder zo nu en dan onkruid. In de achtertuin staan een paar planten, waaronder een paar aardbeienplantjes.

Sugamilk

Wij hebben een tuin van 16x 11 maar ben niet echt bepaald iemand met groene vingers. De aardbeienplantjes die er staan, zijn flink uitgeschoten. Helaas geen aardbeien gegeven