Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Recente berichten

#11
Sport & Gezondheid / Re: Kwaaltjes en ziektes
Laatste bericht door Kattenhuis - 27 juli 2022, 22:45:22
Uitslag telefonisch van de neuroloog gehad. Ik heb inderdaad het Carpaal Tunnel Syndroom aan beide handen/polsen. De klachten worden eerder erger dan minder daarom de keuze gemaakt een operatie uit te laten voeren. Eerst aan de rechter hand/pols en later de linker. Zo ver ik weet gaat het met een plaatselijke verdoving en kan ik dezelfde dag weer naar huis. Ik wordt volgende week donderdag gebeld door de afdeling plastische chirurgie. Dan zal ik wel horen hoe en wat ik die dag mag/kan etc. Operatie kan plaatsvinden binnen een maand gaf de neuroloog aan. Het lijkt mij wel interessant om te zien hoe ze die operatie doen.
#12
Sport & Gezondheid / Re: Mijn sport is fitness.
Laatste bericht door Kattenhuis - 27 juli 2022, 22:34:32
Ik ga 4 a 5x per week naar de sportschool.
#13
Sport & Gezondheid / Re: Kwaaltjes en ziektes
Laatste bericht door Kattenhuis - 7 juli 2022, 08:30:27
Citaat van: Sugamilk op  6 juli 2022, 13:37:20
Citaat van: Kattenhuis op 10 juni 2022, 12:35:57
Zo nu en dan hartkloppingen. Verder over een paar weken afspraak bij de neuroloog. Mogelijk heb ik het carpaal tunnel syndroom aan beide polsen. Alle symptomen daarvan heb ik.
ben je inmiddels al bij de neuroloog geweesst?

Ja. Een EMG onderzoek gehad gehad op de handen. polsen. Daar kwam ook weinig uit hoorde ik van de  neuroloog. Gisteren weer naar het ziekenhuis geweest (nu moest ik naar Zwolle i.p.v. Meppel. Dus verder weg. Hier kreeg ik een soort gel op handen. polsen en onderarmen en gingen ze met een apparaatje daarover. Ze konden op een scherm 1 en ander volgen. Geen idee hoe dit onderzoek heet.  Maandag 25 juli belt de neuroloog mij, ik neem aan over de uitslag van dit onderzoek en wat verder te doen. Ik draag 's nachts een spalk aan beide handen zoals voorgeschreven maar ik merk weinig/geen verbetering. Heb minder kracht in de handen/armen en laat  soms dingen (bijna) uit de handen valllen. Bij fitness lukt ook niet alles even goed. Kop koffie/thee pak ik meestal maar met 2 handen op, is veikiger momenteel. Rechts heb ik er meer last van dan links.
#14
Boeken / Re: Welk Boek lees je nu?
Laatste bericht door Kattenhuis - 7 juli 2022, 08:15:52
Ik ben Het Heldon Complot van Robert Ludlum aan het lezen.
#15
Sport & Gezondheid / Re: Kwaaltjes en ziektes
Laatste bericht door Sugamilk - 6 juli 2022, 13:37:20
Citaat van: Kattenhuis op 10 juni 2022, 12:35:57
Zo nu en dan hartkloppingen. Verder over een paar weken afspraak bij de neuroloog. Mogelijk heb ik het carpaal tunnel syndroom aan beide polsen. Alle symptomen daarvan heb ik.
ben je inmiddels al bij de neuroloog geweesst?
#16
Sport & Gezondheid / Re: Kwaaltjes en ziektes
Laatste bericht door Kattenhuis - 10 juni 2022, 12:35:57
Zo nu en dan hartkloppingen. Verder over een paar weken afspraak bij de neuroloog. Mogelijk heb ik het carpaal tunnel syndroom aan beide polsen. Alle symptomen daarvan heb ik.
#17
Sport & Gezondheid / Re: Welke sport heb jij vandaa...
Laatste bericht door Kattenhuis - 10 juni 2022, 12:28:03
Nu nog niets. Ik ga wel eind van de middag weer fitnessen.
#18
Uitgaan & Vrije Tijd / Re: Wat Ga Je Doen Dit Weekend...
Laatste bericht door Kattenhuis - 10 juni 2022, 12:26:59
Wat boodschappen halen, wat dingen in huis doen en fitnessen. Verder zie ik wel.
#19
Babbelhoekje / Re: Goedemorgen/middag/avond/n...
Laatste bericht door Kattenhuis - 10 juni 2022, 12:24:32
Goedemiddag
#20
Seks, Liefde en Relatie / Re: Koppelen
Laatste bericht door Sugamilk - 17 mei 2022, 16:00:21
Of ik het echt koppelen kan noemen, maar mijn huidige partner ken ik via een kennis (Is een collega van hem) Hij zocht een leuke, lieve en zorgzame meid en toen vond hij het nodig om over mij te vertellen, haha. Inmiddels zijn we een half jaartje verder en gaat het tot nog toe goed, hij is wel 9 jaar jonger, maar dat maakt me niet zoveel uit