Nieuws:

Toegang krijgen tot meer boards op het forum --> Ledengroepen

Hoofdmenu

Strak Buikje of Bolletje?

Gestart door Iwan, 10 september 2007, 03:02:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Iwan



Wat heb jij het liefst bij je object of affection?
Een strak getrainde buik of mag er best een klein beetje 'meer om van te houden op zitten?
En stel, je hebt een relatie, en je partner komt aan in gewicht,(of valt juist veel af) wat doe je dan?
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Margje

Ik heb wel wat met buikjes zoals andere mensen wat met billen of borsten hebben...voor mij is dat buikjes..en vooral rondom de navel..Ik vind een strak buikje mooi, heel erg mooi maar geen sixpack verschrikkelijk! Ik heb het ook niet zo op bolle buikjes..gewoon een mooi buikje..mmm :D

DonWoozy

nou van mij mag er best wat extra aanzitten hoor ;) dat is zoals al eerder gezegd is lekker om tegenaan te liggen :D

Lejah

Toen ik manlief leerde kennen had hij een strak buikje, geen sixpack gelukkig want dat vind ik niet zo leuk, maar gewoon een platte buik. Mooi was dat. In de loop der jaren werd dat buikje steeds minder plat. ;D Dus ik ben een gezegd mens, ik heb met manlief een plat buikje meegemaakt, een klein bolletje en daarna toch wel een echt buikje, dus ik heb alles.

Voor manlief en zijn partner (ik dus) geldt eigenlijk het omgekeerde. Niet dat ik nu een plat buikje heb, maar wel minder bol dan toen we elkaar leerden kennen.

En wat je met je relatie doet als iemand aankomt of afvalt qua gewicht? Voor ons is onze relatie niet gewichtsafhankelijk.

DonWoozy

bij mij is mijn buik van behoorlijk strak toch redelijk vergroot nog geen bolletje maar toch
wel duidelijk zichtbaar ;)

Lynn

Ik ga toch voor een strak buikje, maar een sixpack hoeft van mij niet!

carola

mijn huidige partner, was heel dun toen ik hem leerde kennen, heb hem goed te eten gegeven en hem verzorgt nu heeft die een buikje en kan ik mijn hoofdje er lekker op liggen  ;)

Iwan



Citaat van: AD.nl

Zowel mannen als vrouwen vinden een sixpack sexy

Onderzoekers vroegen 2000 mannen en vrouwen waar ze op het vlak van uiterlijk naar kijken bij het zoeken naar de perfecte partner.
Het lijkt erop dat beide geslachten strakke buikspieren het aantrekkelijkste lichaamskenmerk vinden, meldt de Daily Mail.

Voor vrouwen staat een wasbordje bovenaan de 'wish-list' (25 procent van de respondenten) gevolgd door gespierde armen (23 procent)
en goed ontwikkelde borstspieren (11 procent).

Een derde van de mannen (33 procent) vindt ook mooie buikspieren het aantrekkelijkst,
daarnaast scoren een voluptueus achterwerk (25 procent) en strakke dijen (11 procent) ook goed.

Het onderzoek toont ook aan dat steeds meer mensen een gespierd lichaam als doel hebben.
Meer dan de helft van de vrouwen vindt het lichaam van een sporter het schoonheidsideaal tegenover 10 procent
die nog steeds fan is van de ondervoede modellen-look.

Op de vraag welke sportsterren een droomlichaam hebben zijn de meestvoorkomende antwoorden bij mannen: atleten (24 procent),
duikers (16 procent) en wielrenners (11 procent). Voetballers krijgen minder dan 10 procent van de stemmen.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."

Iwan

Een te grote buik vind ik niet mooi, maar helemaal geen buikje vind ik ook niet mooi, je moet er wel lekker je hoofd op kunnen leggen.
Zelf krijg ik ook steeds meer een buikje, ik beweeg te weinig vrees ik.
"Ik ben graag de enige die praat;
het spaart tijd en voorkomt argumenten."